Thursday, July 1, 2010

eSOK hari Terbuka

Hari ni kat sekolah ..
tiba speaker berbunyi
"semua pelajar sila turun ke bawah"
semua orang pun turun .
rupanya ada ceramah english
asal tak bagitau awal2...
kan senang hidup semua orang

Cikgu ,
Kitaorg minta maaf
minta ampun..
ingatkan cikgu tkde
kitaorg pun duduk kat atas jelah
cikgu nape tak hantar orang panggil kitaorg
kitaorg ingat cikgu tak datang
ampun , maaf , sorry


Pyqa, esyah ..
best tak novel tu
hahahakhakhak...
aku pun rasa nak gelak sambil guling atas katil
kelakar gila...
nanti aku print lagi eh ..
sabar,sabar...


Sekrang baru bab bape...
banyak lagi nak taip


Hmmm....
hati aku tak puas lagi ni
masa tu aku baru letak barang dlm kereta
pastu aku dtg kantin kejap
cis....
mata dia tu tak boleh kalau tak pandang aku tajam sgt kan?
cara dia pandang aku tu mcm aku ni criminal
gila betul!
takkan aku buat salah lagi
rasanya macam kurang bercakap dgn dia
kat fb pun rasanya mcm senyap aje
lagipun dia tu liat benor nak layan aku
aku lagilah liat mengeliat nak layan dia
huh!
pastu dia pun balik naik motor


Masa balik tgk Azizi dgn zul lawan chess
haha...
Azizi teru menyerang dgn 20% belas kasihan
Zulfadhli terus bertahan dgn 80% dan serang dgn 20%
hahaha...
rasa nak gelak kuat-kuat kat situ
Wahideen pulak ganti Azizi
apalagi kalahlah Zul kat situ
haha...
tiba-tiba sehh nak main chess
alasanya " nak bersihkan minda'
aku dgn azizi just reply"banyaklah bersih dia"
haha

Argh!!
rasa nak menjerit kuat-kuat...

No comments: