Monday, July 5, 2010

Look you

Hari ni cerita yang aku tulis
telah pun dibaca oleh teman-teman ku
afiqah: dia dah habis ketawa masa bab 9
(tau xpe bab 9 memang bab yang paling best )
esyah: dia tak puas hati tu aku buat
dia kena marah dgn zul dalam bab 6
(aku tiba-tiba terbayang zul marah kau syah ,aku pun taip ajelah)
ahhaahah...
zawani: ada ke patut suruh aku jangan bagi orang baca cerita tu
memanglah aku masukkan bab kau dgn DIA .
Tapi aku akan cakap kisah tu tak betul pun ...
just kita and our friend je yang tau tu betul ke tidak ..ok?


Sekrang ni benda alah tu ada kat yaya
esok baru turn zawa ..
for now aku rehat kejap dari menyambung cerita
ujian dah nak dekat...
kenalah belajar menghafal ..
alah ..hafal bodoh-bodoh je
maksudnya:
hafal main-main tapi masih hafal...
aku biasa buat mcm tu ..tapi tetap masuk otak,hati,jantung
semuanya masuk..
Nak bagi nasihat je kat kauorg
tak nak korang tension-tension


Puasa,puasa
ada lagi 4 hari ..
hari khamis jom teman aku puasa..
tadi aku terpaksa duduk kat kantin pasal library tak boleh guna
nasib baik aku langsung tak tergoda dgn makanan tu
dalam otak aku masa tu
teringin sgt nak makan pizza dgn coolblog
aku kan memang ..... hahaha

Disebabkan puasa
aku dpt tengok kejap je ...
ice-cream...ice blended
mana-mana jelah ...
kalau boleh nak je panggil coolblog ..
haha...
tgk kejap je..lepas tu terus buat bodoh
tgk ajelah belum jatuh kat hati lutut lagi ..
masa balik pun sama.. :)

No comments: