Friday, July 16, 2010

Hari ni sekolah sunyi sepi ..
yg ada hanya burung dan matahari
aku ckp dgn korang..
sekolah aku memang best hari ni
disebabkan hari ni ada ceramah Syukri
semua budak form 3&5 kena turun dan dgr
diaorg balik pukul 5.30
sebenarnya dalam hati aku ni ..
aku memang kesian giler dekat diaorg

Lepas waktu KH...
pergh!! cikgku rembat sekali 3masa..
cikgu linda ni aku tgk dah mcm bionic tau tak
memang rajin giler cikgu aku yg ni ..
mudah-mudahan berjaya
PK- hari jumaat waktu ni jelah yg boleh ketawa mcm hantu
BA- sebenarnya aku jawab hentam aje ...rupanya betul jugak..
jadi tak kena cubit-cubitan manja tu ye
Tau tak aku berjaya membuat Akaun dgn cepat ..
bestnya , bestnya... rasa mcm champions

Masa rehat...
fuyohhh!. sunyi gila kantin hari ni
pasal diaorg dah rehat dulu kul 10
jadi tinggal form tu ajelah yg menguasai kantin tu
untung kan ada budak form 2..
boleh perabis makanan kat kantin tu
takdelah membazir aje makanan org kantin
Naik atas bangunan ..aku jerit kuat-kuat
best giler...

thEN,then waktu balik ..
best giler tangga tak ramai orang
jadinya kita-kita jelah yg menguasai tangga tu
kenpalah hari aku rasa ..budak form 2 paling berkuasa kat sekolah
mcm sekolah mak bapak kita pulak ..

Aku lepak dgn esyah kat kantin masa balik
berbual dgn azizi ...
ohhh..azizi kau cabut kelas ea.. berani giler kau
tiba-tiba pukul 12.30..
budak-budak dewan dtg menyerang kantin
nasib baik diaorg serang tak bawak senapang
diaorg nak serang makanan yg dah berlambak kat atas meja tu
Aku dgn esyah pun beralihlah ke hujung sana..
takde sapa yg nak kacau punya..
aku ni kan baik..mana ada orang nak kacau

Woi..!!esyah !!
kau ni tak habis-habis S.I
S.I tu kalau nak dtg biarlah dia dtg
peduli haper aku dgn budak tu
Kau ni ntah betul ntah tidak...
ada ke patut dia nampak aku lepas tu cabut tempat lain
yg S.I pun asal bodoh sgt??
dtg jelah kat kantin tu ..azizi kan ada
aku bukannya nak makan kau pun kalau dtg
aku pergi tempat lain lagi ada tau tak
takda masa lah aku nak layan kau !

Sikit-sikit budak lelaki pun bertolak ke masjid
konon-kononlah buat rombongan diaorg ni
kalau aku dah balik dah ..nak tgk SONRIA PASTA
hahahha
aKU tinggal buku dan semua barang atas meja mcm tu je
lepas tu aku terus masuk tempat makan guru
rembatlah nasi ayam kat situ
tgh-tgh makan tu ...baru teringat barang aku kat luar tu tak masuk beg pun
kalau hilang mcm mana ek ??
mahu meraung satu sekolah aku dibuatnya

Lepas habis makan tu ..aku terus keluar nak tgk barang aku yg bersepah mcm lebah tu
tapi lain pulak keadaan nya ..
barang aku dah tersusun ..takdelah rapi sgt budak tu susun
Aku tanya Harvind yg duduk kat tempat tu
Dia tolong jaga barang aku , ssusun barang aku
hahaha... jadi bibik percuma pulak dia ni ,
baik hati,baik hati .. haha
Aku tanya dia..
Aku:ceramah best tak ?
Harvind:boleh tahanlah .Kitaorg dpt buku satu lepas tu ..bla,bla.Kau tak join ke ?
aku : hesy ! tak boleh nanti ayahanda campak aku luar dewan balik
harvind:haha.. sape ayahanda ?

Conclusionnya ...
dia memang tak tahu ayahanda sekolah kita
meh sini aku nak ckp ...
ayahanda tu cikgu rahman wey .
aku and the team letak ayahanda sebagai KOD
kalau jerit pun jerit perkataan ayahanda je
takyah nak jerit nama dia...
kalau jerit nama dia ..nanti dalam 10 saat dia dah kat sebelah kita dgn rotan
hahaha... lagi haru kan
Dan dia pun ketawa lepas dgn penjelasan aku yg panjang lebar mcm mak nenek tu
sabor ajelah ...haha
dah lama aku tak berbual dgn harvind ni
dulu selalu jugak...dgn kawan dia amsyar tu
sekrg ni aku dah takut dgn seorang kelas dia , sebab tu aku takut nak tegur dia
tapi kalau bertembung pun ..still senyum ada gula+garam

Kat FB , zulhilmi KRK nak berbual dgn aku ..
aku tgk aje IM TU ..
rasa mcm malas giler nakbalas kalau dia IM
sebab sebelum ni dia selalu marah aku
entah apahal dgn kepala hotak dia tu
naik aje cuti terus berbaik dgn aku
malas aku nak layan ...
dialah orang yg aku takut...
sebab dia aku tak berani nak tegur kawan-kawan dia
selama sebulan ..30 hari tau tak
aku diam aje.. heee.. geram ni !
last-last aku tutup IM tu


Panjang giler luahan hati
haha..
Bye,bye.. layan ,layan

No comments: