Friday, July 9, 2010

Lawaknya , Senak perut aku

Hari ni ada cerama isras' mikraj
okeylah ceramah dia..
tak bosan , tak ngantuk .tak dengkur

Masa arab ..
yeah!! akhirnya kena cubit
semalam dua round aku tak kena cubit
tapi aku special kes sikit...
lepas kena cubit boleh tak rasa apa-apa
deria rasa dah rosak koottt..
haha...takpelah ..

Masa PJK
our suzeli kata nak buat kelas tambahan
eishh!!
cikguku tersayang,..
benda ni tak pernah dibuat orang pun tau ..
kelas tambahan PJK...ish,ISH
nanti aku hantar isyarat SOS eh ..

our suzeli buat drama SPONTAN
drama pasal keluarga tau
lili - jadi mak
pak diin - jadi ayah
taufiq-jadi anak /adik
waniey-jadi kakak
memang bergegar habis kelas aku tadi
dalam 7.5 skala richter gitu
cikgu pun ketawa masa pak diin berlakon mcm org patah tulang
kitaorg tergelak sampai tak ingat dunia
masa ...taufiq cakap ' aku kecik lagi , suruh dialah beli surat khabar "
pastu masa taufiq kata nak susu
masa lili jadi isteri pak din ..bab ni memang tak boleh blah
yelah lili kan selalu gaduh dgn toyol tu

Esyah and hafa...
rugi kauorang tak dtg..
hari jumaat hari yg meriah tau

Untuk arab ...
aku disuruh untuk pilih budak ..
jadi aku piih yg tak mampu berhadapan dgn cikgu sgt
-pyqa
-marzuqi
-esyah
-yaya[cicit]

Masa check arab marzuqi adalah masa paling seksa bagi aku
mana taknya...bila dia tak dpt.je
dia sebut benda tu kuat-kuat..supaya shafiq dgr
then, shafiq pun tolonglah ..
konon-konon nak menyibuk kat situ .
rupnya ada ada saraf disebalik otak ..
kurang asam betul..!!
dah tu ..boleh pulak si shafiq ni ckp aku
GANGSTER ...

eih!! bila masa aku gangster..
kan sebelum ni aku memang gangster..
kau ni ..mcm baru perasan pulak
tapi sebenarnya..dia merujuk pada suara aku
suara yg makin lama makin kasar dan lantang
maklumlah keyakinan aku dah menaik sikit skrg ni
jadi jgn amik kisahlah suara aku mcm pun
yg penting aku is aku

No comments: