Monday, July 19, 2010

Botak,botak,botak

Hehehe...
pergi sekolah duduk kat dewan
tunggulah member aku dtg meroyan
masa perhimpunan ...
Perghh!!!..lama giler perhimpunan
Ni semua salah cikgu redzuan .
100% aku salahkan dia..
buat sakit punggung aku je ..apalah yg penting sgt hanya untuk membebel
aku ni tunggu je saat nak cekik dia ..
hahahha.. Kejamnya

Pastu , Abg Hafiz pyqa tukang baca information
best giler dia baca...Ketawa je semua orang
aku pun gelak sama ...
Abg hafiz tu kejap ckp english, kejap ckp melayu
kononlah mempraktikan bahasa Rojak Asma
Pastu kakDiba . Dia baca cerita pendek aje
Rasanya aku lebih minat baca cerita
"HARTA KARABURI DAN 7 PERWIRA"
alah ... cerita kat Myboys tu

Ohya.. mY BOYS dah habis
Mesti rindu giler kat Akira
huhuu... Akira I'll miss you
lepas ni jgn lupa muncul lagi tau
hehe

Then,belajar untuk GEO je..
masa SN cikgu dah guna buat membebel kitaorg yg sememangnya kepala logam ni
buat membazir air liur, air ludah,air tekak ..je cikgu aku ni
Time budak-budak tgh malas lagi dia leter ..tambah malas lah budak tu
Lpeas rehat , Tutttt
Ternampak Amsyar dan Botak And Shiny dia tu
Giler berkilau-kilau kepala bulat dia
Macam bola sepak punya piala pun ada
Nak aje aku tendang masuk gol kat padang nun
Hahaha...
Amsyar takmo marah,.marah ... nanti rambut cepat gugur haha

Naik rehat buatlah BM KOMSAS..
tetttt... mcm dah nak habis je
Tiba-tiba terdengar bunyi tapak kaki menderap
Dot..,dot..dot
Rupanya budak KRK tengah ON THE WAY naik
Macam lain aje diaorg ...
Lah ... dah botak ke ?
patutlah aku tak boleh cam ..
Nak cam pun Syahmi dgn S.I je ...hahhaa
Budak lelaki kelas aku ...
Semua dah ketawa mcm setan
kalah MEK MELUSA .hahaha

Pastu budak kelas Aku pun turun
yang lelaki jelah ... hahaha
aku and the member pun skodenglah dari atas
huiii..berlambak sehh rambut kat bawah tu
tau tak ...rambut tu kalau dikumpul dan diikat
mesti boleh buat penyapu ..
sekolah takyah susah-susah kepala nak beli penyapu lagi kan
Lebih jimat gitu .. haha
kalau buat berus cat boleh ..
hahahaha...

Tgh skodeng tu ..
tiba-tiba Naqiuddin lalu
aku pun tegurlah dia ...
A: eh tak botak ke ?
Dia pandang aku dulu .. pastu baru cakap
N: Sabrina ke ? (senyum) Aku baru dengar suara kau lah
A:HAh!. Apa kau ni . Macam sebelum ni tak pernah dgr pulak
N: Tak ..kan kita meet kat FB je..
Then dia pergi amik penyapu kejap ..
Aku masih terukan misi skodeng ayam tu
A: Naq..asal kau tak botak
N: Rambut aku pendek ajelah .Eh, S.I dah botaklah !
A:Arghh!! kau bisnglah ..Hampeh betul !
Dia pun pergi ...
Apa arr dia ni ..orang tgh berbual pasal dia..Dia sibuk nak berbual pasal S.I
udah,udah lah tu ..
Aku tak kisah pun dia nak botak ke , SOPAK ke , ALBINO KE
apa-apa jelah ...


Masa sejarah ..Kitaorg kena jawab kuiz
Huiii bangga siak ...
team aku menang !!
hahaha..
WE are the CHAMPION
Puas hati sehh ...
Giler penat aku bagi jawapan kat diaorg tadi
nasib baik si NAD ada ..kalau tak meranalah aku kat situ

ANNOUCEMENT :
Kelas aku telah pun ADA 7EKOR TOYOL BERNAMA
hahaha... budak lelaki kelas akulah
yg rambut panjang semua dah BOTAK
Cuma Wahid and Taufiq je terselamat dari OUR DAN AWE
hahaha ..
Tahniah diucapkan kepada JEJAKA BOTAK TAK BAPE LICIN
hahaha.. korang ni boleh dikira berani au
Tapi ..korang buat ni secara paksa kn ..
jadinya tak boleh dikira beranilah


Masa balik tu ..
aku ni jalanlah belakang budak lelaki BOTAK CIN TAK CIN
diaorg lalu kelas 3KAA ..
Kat belakang tu ada budak lelaki yg aku rasa tgh rancang sesuatu
Diaorg kat belakang tu mesti nak rancang
OPERASI BOTAKKAN CIKGU PULAK kottt
hahaha..
Duduk buat bulatan entah apa-apa..bukanya nak senam aerobik pun
Hampeh !
Tengah lalu tu ..
pAK DIN pun bising ..dia cakap apa tau ..hehe
dia ckp .. Ayat orang tawaf masa haji tu
Mcm ni kott " L****... humalabai . "
Lebih kurang gitulah
Aku yang kat belakang ni ..gelak mcm orang giler
PAK DIN buat mcm tu sebab budak 3KAA semua dah botak CIN

Ehem3...
COOLBLOG pun botak jugak
Hahahha... rasa nak lompat katak kat situ bila tgk kepala BOLA dia tu
Muka dahlah tak hensem , tambah lagi BOTAK ..
Aduyaiiii...Kelakar giler muka..mcm kura-kura ALBINO pun ada
hahaha

Sebenarnya nak taip lagi ...
tapi mcm panjang sgt je aku tgk post ni ..
Tahniah diucapkan untuk aku ..
sebab nak luahkan semua benda kat sini

No comments: