Saturday, July 10, 2010

Gotong -royong ke Fight Diaorg

Hari sabtu yg tak indah
cikgu kata kena dtg sekolah sebab nak suruh kitaorg gotong-royong kelas
ceh..!
sebenarnya nak suruh kitaorg berbaik dgn budak petg..
nak ke ?? jgn harap !!
aku and the class pulak rancang nak fight budak petg ni
konon-kononlah street fighter tapi class fighter sekrang

Sampai aje kelas..
kitaorg pun mulakan mengemas kelas..
aku pun suruh budak petang lap tingkap
bukan aku paksa..diaorg yg sukarela
jadi aku pun suruhlah

Masa budak petang ni tgh buat jadual diaorg
aku pun dtg menyibuk kejap
tengah ckp-ckp dgn budak perempuan tu
dtglah budak lelaki yg pendek ni
dia ckp dgn budak perempuan tu
"eh , ni kak ngah kau ke ?"budak pendek tu tunjuk kat aku
budak perempuan tu dah pelik
"kak ngah mana pulak , Ni kan senior kita "
BL: "lawa arr kak ngah kau ,

Aku yang kat situ dah muka merah
ish! budak ni ..agak-agaklah dgn sapa dia ckp
woi! kau ckp dgn senior tau tak
budak kecik ni kecik dah pandai
pastu aku pun blah dari situ
malu giler... budak perempuan tu ketawa jelah
urghhh...baik telan coklat

Pastu aku , pyqa dgn miqi pun plan nak pergi jalan
kitaorg pun pergilah jalan-jalan ..
tak jauh pun..sampai tahap seven E je
belum sampai angsana pun ...
kalau sampai aku mesti dah bawak balik COOLBLOG dua
masa nak balik tu ..
jeng,jeng,jeng,,,ternampak Ice-cream..
lantak dialah ...

Petang tu ..
aku pun balik kampung
dan hari ni tak dtg tuisyen..
mak tak marah sebab aku dah belajar semalam
hehehe..
sepupu aku yg dari KL PUN balik jugak
apalagi sibuklah menumpang laptop diaorg..
sibuk main game.. dgr mcm-mcm lagu baru
tgk cerita korea dgn english

Today pulak..
secara rutinnya..
-kena siapkan bab 14 dulu
-tengok my boys , jgn lupa akira aku
-ikut jadual baru..

Hari tu kan ..
Faizun main kuiz what is your japanese name..
dan dia dpat AKIRA..
aku punyalah marah ..
jeles pun ada..
rasa nak aje flying kick dia
dia sempat lagi nak meng usyar aku
ingat aku jeles ke ?>
memang aku jeles pun !
haha...

No comments: