Tuesday, July 13, 2010

Pening ! Headache !

Hari ni kepala aku asyik pening je...
rasa mcm baru lepas naik roller coaster
nasib baik tak puasa .
first tu memanglah nak puasa , tapi terlambat bangun
dah set jam pukul 5 tapi bangun pukul 6..
otak aku ni memang dah longgar sikit screw dia..
nanti setting balik ..
hehe..

Kat sekolah :
pyqa ajak pergi staff room , aku pun ikut jelah
then kita naik balik...
sekali adalah satu hamba Allah ni ..
oit..takde kerja ke tengok-tengok orang !!
sesuka kaki lutut dia je nak tgk kita..
bukan aku tapi sebelah aku ni ..
haha..
kalau buat hal lagi....tak tahulah nak buat apa
takkan nak pancung pulak kan ..

Lepas rehat aku pun ..naik kelas
tengok luqman tengah duduk kat sebelah tempat aku ..
aku pun meraung mcm bayi kat situ
siap menjerit kat wahid lagi ..suruh luqman beralih
huwahh!! aku pun berlakon menangis kat situ
dia pulak kejam giler
" menangislah air mata darah kau sab , aku tak nak beralih"
aku" kau ni asal degil sangat arghkhk!!! "
aku pun berlakon lagi ..
lepas tu dia pun mengalah ..hahahaha
baru aku berhenti ,meraung kat situ
tau pun nak beralih ..

Masa tu ice-cream lalu ..
pyqa pulak bising
"tinggi pulak dia aku tgk dari belakang "
eishhh!! budak ni ..
cubalah cakap bila tinggal dia sorang je kat situ
ni tak ..
hampir-hampir nak terkantoi..tapi aku tahan aje senyum tu
ahhaha... bodosh! punya ice -cream ..
time aku tgh tak angau ..time tulah dia nak lalu
tahu pulak dia aku tgh angau ni

Balik rumah jalan kaki aje
mak aku duduk rumah lagi sebab sakit
sampai rumah je terus terjun atas sofa
adalah mcm gaya daniel beego ..perenang tu
tgk sonria pasta...happy,happy
haha..

Makan pulak ..
mak aku dah rembat maggi yg terakhir
aku pun terfikir-fikir nak makan apa
kat rumah sekrang kekurangan stok makanan
mak suruh aku masak telur
aku pun goreng dua ekor telur..
dua-dua tu aku rembat..
mak aku dah terliur tgk aku makan telur tu
hahaha...

Lagi empat tahun BRAZIL the champion tau
hehe..
wey sokong brazil tau ..
hahaa... nak jadi batu api kejap

No comments: