Tuesday, July 20, 2010

Yo, XOXO...Potpetpotpet

Hari ni ganti puasa untuk hari ketiga
Tinggal dua hari lagi
cikg linda pun tak caya anak ustazah yg sorang ni baru nak ganti puasa
Hahaha...
jgn terkejutlah .. anak ustazah ni pemalas tahap babat pun masih rajin dalam hati
(rajin mengumpatlah )hahaaha

Masa rehat tu aku duduk dalam kelas dgn NAD,NABILA,NENDA,KHAI
dan yg lain tu ..
Nadra yg nakal mcm doraemon +shin chan ni ajak aku mengusik manusia
Dia kata kalau ada makhluk BOTAK TAK CIN lalu kat kelas ni nanti ckp mcm ni
kuat-kuat tau ..
"nak buat mcm mana dia kan dah botak "
Lepas NAD ckp mcm tu ..aku tukang ketawa kuat-kuat..
Memang tahap org giler aku ni ketawa..sampai keluar air mata air

Mangsa pertama kitaorg ialah AZAM si Shiny berkilat
Lepas NAD ckp tu .aku pun ketawalah ..
boleh kuat giler aku ketawa tadi ...
Dia pandang mcm nak balas dendam je
Kedua pulak :Akram dgn kawan dia
muka mcm geram je ..
Ketiga: Najmi dgn Kawandia
Budak Najmi ni pakai songkok pulak ...
Yg kawan dia boleh pulak terasa ..
Masa aku ketawa tu diaorg muka mcm nak ajak wrestling je
hahaha.. silakanlah ..ingat aku takut dgn BUAYA LONGKANG mcm korang ni

Syahmi dia buat-buat tak dengar je
mana taknya...
hari ahad ari tu tuisyen dgn dia ..
masa tu dia ada rambut lagi ..Hensem lagi
tiba-tiba je hari isnin ..dia jadi botak
malu tahap lipan cipan pacat...semua jenis malu ada dia ni
tapi disebabkan dia lelaki .. control macho sudah
Azam lalu balik ..Dia jeling aku habis-habis
muka pulak mcm nak makan orang
Nad kata takyahlah ckp lagi ..
tapi aku ketawa lagi bila dia lalu
Takpe,takpe..Azam COOL(pulak !)
ni ayat bodek aje wey ...hahaha

Masa math aku beranganlah haper lagi ...
sebab cikgu kata buat kerja..
kerja aku semua dah beres
jadi tinggal bagi tiru kat orang je
Zawani kena panggil oleh cikgu kedah yg suaranya sedap tu
Zawa pun turun dgn rasa malas...malas ke ?
Sebab aku nampak ada glue kat belakang dia tu ..
rasa mcm dah melekat pulak dgn kerusi dia ni
hahaha...
ayat mengumpat ni ..
Kurang pahala aku

Dok berangan tu ...
aku teringat pulak kat sorang budak ni
Dia ni memang boleh kata benci kott dgn aku
tapi lepas tu baik balik... ZulKRK
Aku sibuk tersenyum sorang-sorang
ISH! kalau orang nampak mesti ingat aku dah sakit saraf
Tiba-tiba ....
time tulah SI Najmi dgn Kawandia nak lalu
Si Najmi mengskodeng dari tingkap ..
tapi aku tak perasanlah batang hidung dia tu ,,
sebab tgh berangan ...
masa dia skodeng tu aku tgh tersenyum ...
takyah ckplah .aku senyum mcm mana
aku senyum macam budak comel tau masa tu
memang jarang giler...
Lepas Najmi jalan pergi kelas dia..
Pergh!bengang tahap giraffa aku kat situ
Dahlah senyum kat salah orang..
heeee... Nak muntah Isi perut aku masa tu
Uwekkk!!! ...
sakit saraf dibuatnya aku tgk muka kau ni


Balik , SONRIA PASTA ...
episod terakhir ..
ah cutecutecute...
Lepas ni rindu HEqun ...hahaha

Then , Menelaah novel
BINI AKU TOMBOY KE ?"
ketawa,ketawa.ketawa...
tu jelah kerja aku
hehe..

So, bye,bye..
MY FAIR LADY tau malam ni


No comments: