Thursday, July 8, 2010

tALK about This (LOVE)

I want to say something about this ....
L. O.V.E
kenapa semua orang mesti LOVE ?
salah ke kalau tak LOVE ?

kENAPA aku tak pernah minta pun nak bERLOVE ?
Aku suka dia ...
tapi tak tau suka tahap mana ...
rasanya 0.0000% kott...
aku betul tak faham perasaan aku
memang aku nak dia...
tapi dia sesuai ke dgn aku ?
aku sesuai ke dgn dia ?
I really hate this !!

Is LOVE important?
I really can see why it very important
WEIRD

Sekarang ni yg aku tau ...
belajar,belajar,belajar...
mcm otak aku ni tak boleh setting benda lain
memang aku nak setting untuk berLOVE
tapi hati aku kata jgn ...
Otak aku pulak bagi jawapan logik
"lelaki kat sekolah sini semuanya hampagas karat"
"boleh buat sedut habuk aje "
"nanti dah besar akan ada seseorang untuk aku"

Otak aku kata macm tu ...
aku pun ikut aje...

jadi sampai sekrang besar mana pun minat aku kat lelaki tu
hati aku langsung tak penah suka dia...
perasaan biasa-biasa je...
mcm org takde perasaan
Best jugak mcm ni ..hehe

Aku takde ROMEO sekarang
tapi aku akan ada ROMEO kemudian
Aku yakin Jodohku ada ditangan-NYA

Jika kita baik , maka baiklah jodoh kita
jika kita jahat,maka jahatlah jodoh kita

Ciri-ciri lelaki idaman :
setiap orang ada ciri-ciri lelaki idaman ..
apakah ciri-ciri lelaki idaman anda ?
aku nak lelaki yang ikhlas hatinya
yang baik hatinya
yang taat akan agamanya
yang hormat akan orang tua
yang penyayang(ini penting!)
dan kalau dia hensem itu hanya satu bonus..
lastly ..yang boleh membimbing aku(ini sgt penting)

kalau lelaki korang tu hensem tapi berlagak giler
baik takpayah buat calon suami...buat couple pun tak layak..
nanti dewasa akan ada lagi lelaki yang lebih baik dari sekrang"
Otak aku masih nak bagi jawapan macm tu .
bukan tu aje...
Mak aku pun kata budak lelaki sekolah aku ni
playboy,tak boleh harap,
dia pun ckp...jgn sesekali bercinta masa sekolah ni
entah kenapa dia ckp mcm tu ...
aku pun ikut jelah ...
lagipun semua tu memang betul...
playboy ,tak boleh harap ..walaupun muka hensem...
kan >?kan ?
any cooment?

Dan sekarang ...
aku minat dia...
suka tu masih lagi 0.5%
tak pernah lebih..
nampak sgtkan aku ni memang tak boleh berLOVE
Baik amik Justin je ..
senang cerita ...hahha..

Aku boleh menjadi excited bila nampak dia
kadang-kadng tu tergamam
kadang-kadang tu berdebar..
tapi sekejap ajelah ...
tulah belum cukup umur dah memandai nak suka orang lelaki
last-last ...takde perasaan jugak ..

Tunggu nanti lepas form5 ,
baru enjoy nak berLOVE ..
sekarang ni ...kalau nak berLOVE pun memang giler tak enjoy
yelah sibuk dgn itulah,inilah ...
eleh..baru couple ..dah sibuk nak dating
blahlah ...tunggu kahwin nanti tak boleh datingke
dah kahwin nanti nak dating setiap masa pun boleh
sebab dah kahwin ..

I 'really don't wanna let you go ,...:(

No comments: