Sunday, July 11, 2010

Hari ni pergi sekolah ayah yg hantar
mak aku cuti sakit...
adik aku pun tumpang sekali
jadi kiranya hari ni aku sorang jelah yg rajin giler
mak aku kata takyah sekolah
tapi aku dtg jugak...

Perhimpunan :
ada sorang budak ni dia baca entah apa-apa ..
aku pun tak tahu..pasal aku tak dengar langsung dia baca
suara mcm semut...bahasa semut kott yang dia cakap tu
yg pasti dengar jelah ...

Bola:
Akhirnya tamat sudah FIFA WORLD CUP
tadi aku bangun pukul 3 pagi sebab nak tgk tu
sebenarnya tak nak tgk pun..
tapi bila fikir balik ..
aku dah tgk pembukaannya
septutnya mesti tgk penutupnya
SPAIN vs Netherland

Ada orang tu kan suruh aku sokong spain ..
Jadi aku sokonglah ..
pastu aku ckp dgn dia..
kalau SPAIN kalah memang aku belasah dialah
dia pun ckp kat aku " Alamak ! budak kaa kan ?"
aku :"ye,..budak kaa"
Amirul:" hee..grr:P
aku:"huii relax-relax..perlawanan lama lagi"

Begitulah bunyi comment aku dengan Amirul Haziq tu ..
dan dia sangat nasib baik sebab ...
SPAIN menang..terus tak jadi nak belasah ,
ingatkan nak dera dia...
anak orang tu ina oit...! main-main pulak ..
ni bukan anak patung tau ..
pastu tadi dia dok mengendap kelas aku ..
eceh ! tutup muka pakai buku ingat aku tak nampak ke ?
Mirul oit! aku kat belakang kaulah
yang kau sibuk skodeng kelas tu kenapa ?
ingatkan dah kenal aku
mana pulak kau tau aku ni budak KAA
ke myjon bagitau
So,kau dah selamat
kita tunggu lagi empat tahun ea ...
hope to meet you again "
Malu giler bila nampak dia tadi
pehal ntah dgn aku ni ..

Aku masih lagi dalam perjalanan nak menaip cerita ku ini
hehehe..
bab yg ni memang giler bestlah
rasa nak terpecah perut aku ni
huii...

No comments: