Friday, July 2, 2010

Hari Permuafakatan

Yo,yo yo ..
haha..

hari ni hari permuafakatan
hari yang paling best pada aku
ramai parents anak orang yg aku jumpa
happy sehhh!!

Ingat tak tahun lepas ...
aku ada buat rombongan pergi raya
ni nak cerita ni
tadi aku jumpa semua tuan rumah
yg kita pergi masa kita beraya
rindu ...haha
aku borak-borak kejap ..
sempat jgak salam ayah miqi, mak anis
rasa macam dah lama tak jumpa ..
huhu...
memang patut hari permuafakatan


Tiba-tiba aje bulu roma aku ni meremang
apsal entah ...
ada jugak toleh kiri kanan
ada jugak nak cari sebab apa
tapi diamkan aje
ciss!!
tiba-tiba perasan at sebelah tu
ada mata bulat mcm bola pingpong
tgh staring...
kalau boleh an..
nak aje aku korek-korek biji mata dia
tapi ayah dia ada, tak jadi ah ..
sengal !..

Cikgu rahimah tak komen banyak2 pun pasal aku
sebab aku ni kan sekejap baik, sekejap jahat
macam tak seimbang kan ...
rasa nak katok kepala sendiri
apsal boleh dapat huruf C untuk kelemahan hidup
bodoh ek aku ni...???
subjek senang macam tahi kuda pun tak boleh dpt A
heee...

Tunjuk result kat ayah aku
dia memang giler tak puas hati
sebab aku ada lagi banyak A dari nad
apsal aku masuk katergori nyawa-nyawa ikan
dalam carta top 10 tu
gred purata pun sama aje..
ayah aku memang giler tak puas hati dgn cikgu aku ni
tapi malam ni tetap nak bawak aku jalan-jalan
eyahooo!!!
sayang ayah .!!
pastu nak tgk bola lagi ..
hish! busy benor dgn aktiviti yg tak berfaedah

jadi kesimpulannya::::
ayah aku tak setuju dgn keputusan tu
dan suruh aku belajar KH rajinrajin
ayah aku ni tau benor aku mana suka subjek mcm ni
aku suka subjek menghafal aje..kan lebih afdal gitu
hahaha...
jadi dia memang tak marah kalau subjek mcm ni ..
kalau math science
rasanya sekrang ni aku dlm penjara kott
penjara yg penuh buku dan boleh buat org stress..
huuhuuu...
takmo,takmo ..

No comments: