Sunday, July 4, 2010

Moshi, moshi ...Kawaiii

Jeng,jeng,jeng
Aduhai ...
esyah kesian sungguh pada kamu
hahha...
aku tak sangka pulak cikgu maimoon ganti masa tu
eceh nak nangis pulak
janganlah jiwang sangat
haha... relax aje

Jadi dua hari ni merupakan hari yg bosan
math:aku dah masuk tajuk baru
bm:karangan berita,komsas
sn:termenung ajelah
kh: rasa nak tikam-tikam buku tu
geo: rasa nak campak buku tu
bi: best giler
sej: kerah otak 100% untuk hafal fakta org tak hidup lagi
arab: hafal, hafal,hafal

Tu ajelah kerja aku ...
membaca buku dan buat latihan
hidup aku penuh dgn buku aje
takde kerja lain pun

My boys:
Hahah...
masa tgk citer ni aje aku boleh ketawa mcm org gila
sebab jalan cerita yg sdih...happy...sengal
buat aku tersenyum je...
ish3....
rasanya nak ikhtibar dari cerita ni

Nothing best happen to me ...
So, just wait tomorrow

No comments: