Thursday, July 29, 2010

Ku Sangkakan sudah merdeka
Rupanya esok Bahasa Arab ..

Adeiii.. kasihanilah daku
wahahaha...
Takpe malam ni belajar rajin.. menghafal..membaca...menulis
esok tinggal berperang je.. haha
Teman-teman sekalian ..esok last paper
lepas tu kita merdeka tau
Sabar..sabar...

Tadi punya ujian susah giler..
aku rasa mcm baru lepas melombong bijih timah
bijih timah tu takpe lagi pasal dah kapak korek dah ada skrg
ni kertas yg diperbuat dari pokok entah apa-apa nama dia aku tak ingat

SEJ- susah,senang,sederhana , susah .. senang balik... soalan mcm gunung everest je
PJK-sengal punya soalan! tau tak tadi aku dpt kertas soalan rosak ..
mula-mula tu dah habis jawab soalan 20..bila cari soalan 21 ...jeng3..soalan dia hilang
ganti pulak dgn soalan 11..
kurang ajar punya kertas..campak kat gaung karang !
KHB- eceheceh ..soalan satu senang giler... sampai je tgh dah lemah longlai ..sampai belakang sikit sakit saraf dibuatnya ....

Akhirnya ,... habis pun
thenthen kena belajar math
Yaya cicitku and Hafa bulat thankyou sebab tolong tandakan
nak harap aku tanda jgn haraplah boleh siap hari ni
pakai tangan kiri pulak tu ... bukan ke cacat tick aku tu

cikgu panggil sebab aku punya tu salah ..
ish ...salah ke?.. tak bestnya
duduklah kat meja cikgu tu
dengar kesilapan aku yg berlambak mcm emas tu
huhu...
sampai orang semua balik aku duduk situ
fauzan je balik lambat .. hadeiii
Syahmi masuk kelas aku .. nak jumpa cikgu
katanya mcm ni tau "cikgu, saya nak minta keberkatan sikit"
hahaha.. aku gelak ..

S.i and the friend pun lalu ..
aku sorang je minachi kat situ .
budak 2kaa pun aku dgn fauzan je
Eh eh eh... Naqiuddin ni apa sengih-sengih hah ?
haha... aku bukan marah cuma jerit je
haha... relax eh bro .. kau kan COOL.. hehe

Balik jalan kaki je...
sampai je rumah
tgk LING HU CONG ..
hehe..


Esok last paper...
Naqiuddin suruh aku belajar...
haceh !
aku cakap nantilah aku belajar...
dia kata , baik takyah belajar terus sab
aku. yelah .. nanti aku belajar rajin2

Ye,ye,ye... nanti aku belajar
relax ,relax arr kejap
kepala aku ni mcm nak pecah je
pecah ke meletup ni ?
sebenarnya semalam aku baca je tak menghafal pun
takyah susah-susah nak hafal ...
aku takut aku kena penyakit lama
sakit tonsil... hmm .
jadi just selak and baca...
tapi tetap ingat.... hmm
study smart ye teman-teman

No comments: