Thursday, July 8, 2010

Hari aku mula ketawa mcm spongebob
baru hari ni aku tau rasa happy
selain rasa excited..
semunya sebab minah-minachi kat kelas aku ni
adalah sorang tu kuat melatah
adalah sorang tu kuat membebel
adalah sorang tu kuat ketawa
adalah sorang tu kuat berdrama
mcm-mcm korang ni
happy aku dibuatnya
tergelak aku dibuatnya

masa si nurin langgar anis tu
tiba-tiba abg2 senior ni cakap
"oit beruk buat apa hah"
kurang ajar punya abg senior
abg aslam pun ada masa tu
geng abg senior pun ketawa..
hampeh sehh senior kitaorg ni
tak pernah tgk drama free ke?
meh sini aku ajar ...

Hehe...
Aku nak merepek kejap..
Anis
aku glad kau dah tau sapa dia
ice cream ...ice blended ...coolblog
aku ingat takde sapa boleh agak ..
rupanya masih ada...
hehe..tak surprise pun

Kali ni aku dah betul-betul.._____(isi sendirilah)
aku bagi suku je dari hati aku ni
tak nak bagi lebih-lebih..
sebab tak sure lagi ..
tapi aku sayang dia...
takdelah sayang sgt...
haha... kijam sgt tu .

Actually masih belum ada yang dpt buka pintu hati ni
takpe,takpe..aku akan tunggu orang tu
orang yg boleh buka pintu hati aku ni
maklumlah pintu dalam hati aku ni
pintu kayu jati ...keras giler...
aku pulak jenis yg memang takde perasaan..
err..kenapa entah aku jadi mcm ni ?
takde jawapan logik ke?
takpelah...aku tunggu , aku tunggu
aku akan tunggu org tu ..
bukan sekarang ...dewasa nanti ... hehe
tak masa nak berLOVE sekarang...
rasa rugi pulak...
betul tak ?
cuba fikir balik ...

Hari ni kan ...
pak din jatuh dari kerusi .
aku pun tak sure mcm mana dia boleh tergolek kat situ
mula-mula kitaorg senyap je tau sebab tergamam
lepas bape minit baru ketawa mcm org gile..
yg paling kuat sekali ...mestilah nad dgn lili
"toyol jatuh kerusi"
si Wahid pulak ..boleh tak nampak
rakan semeja dah jatuh tergolek mcm kura-kura
lepas 4 minit kott lepas pak din berusaha nak bangun
baru dia terkocoh-kocoh nak tolong
hahahaha...
sebenarnya kan ..budak mcm tu takyah tolong pun takpe
dahlah kacau org nak belajar..
memang padan muka dia sebab jatuh

Moyang punya dada ni sakit giler sebab ketawa
perut pulak senak giler..
aduiiiihhhhh.... !!
hahaha...
rugi betul tak rakam ...
menyesal sehh tak bawak camera..
habis hilang ilmu aku ..
pak din punya kerjalah ni ..
habis semua org hilang ilmu math tadi
hampeh betul toyol tua ni !

No comments: