Wednesday, July 7, 2010

Cat , Paint , ..Enjoy !

Enjoy giler hari ni ..
tadi masa seni kitaorg kena cat batik
diberi kain yg dah ada corak ..
lepas habis penerangan
kitaorg pun terus mulakan misi
mengecat batik !

Tengah aku cat tu
muhammad cakap kat aku
"sab ,kau macam pembuat kek ar"
masa tu jugaklah zarith dah tersedak air liur dia
hahahah..
aku pulak
" iye ke ? pembuat kek apa "
dengan nada yg lembut giler tau
dia pun
" tart cheese blueberry"

Wah!! budak ni memang mulut tebu tau
tau pulak tu aku suka tart blueberry
tak pernah jadi mulut tebu dia ni
biasanya ..
mulut longkang,mulut parit,
yg paling teruk mulut loji ...
hari ni lain sikit...
mamat kau apa kes ?
sakit ke ?
ohhh...
zarith dah buatmuka ntah apa-apa kat situ
hahaha... relax,relax..


Zawa;
lepas habis baca cerita tu
tolong komen kat satu kertas kosong ...
aku nak tau jugak apa pendapat kau org ..
ok ?
bukan zawa aje..org yg dah baca pun kena komen
tak komen aku tak bagi baca sambungannya

Hahaha...
teringat kes ni siang tadi
masa bm tu memang jiwa aku merana giler
sebab miqi amik buuk karangan aku ..
dia tiru karangan berita..
mana aku tak merana ..sampai sakit jiwa tau
sambil tu buat kerja sambilan ..
kutip duitu buku lejar..
jadi along ceti kejap..
lepas 30 minit baru dpt balik buku aku ..
seksa-seksa..

Time jiwa aku merana tu
pandanglah depan
mata aku tiba-tiba terbeliak ..
bodosh betuls...
apa ntah makhluk ni buat kat sini
aku pulak tiba-tiba jadi excited giler
fikir balik ...
huii masih waras..masih waras...
pastu buat bodosh je

Huiii....
parah,parah

Malam ni Jerman lawan Spain
Jerman mesti menang ..
buat betul-betul..
orang semua sokong jerman
KLOSE vs VILLA
sapa?sapa?sapa?
Just wait .!

No comments: