Wednesday, June 30, 2010

Meredah , Merendah

Hujan ...oh hujan yang renyai
aku dgn pyqa pun redah aje hujan tu
first tu mcm takde hati ..
tiba-tiba aje hati aku ni meronta-ronta nak pergi masjid
apalagi ....kitaorg pun mandi hujan
main hujan ...
tulah ...Never say never tau ..
main aje hujan tu ..
rahmat tu


Lepas tu ..
esyah nampak bilik akses bukak
aku dgn team pun pergi sana
bukak facebook dan segala mcm
sebenarnya facebook aje..
yang lain diharamkan kat sekolah
jahat betul..

Tadi makan ais krim...
aduh !!!
kebas lidah aku ...
rasa nak menjerit aje
tapi takut takde suara pulak
haha...

Pastu sampai rumah pukul 5.30
hantu betul...
kalau tahu baik balik jalan kaki je
senang cerita hidup aku

Pyqa esok aku bawak novel tu
tapi aku baru print sampai bab enam je
nanti yang lebih aku print lagi
:)

betul ke ?
betul ke?
betul ke?
betul ke?
Aduih!!!
banyak betul soalan dalam kepala aku ni
rasa nak luahkan..
tapi baik simpan aje kan dalam hati ...
biar orang tak tahu perasaan aku
tapi aku tahu perasaan aku

Kalau nak lepaskan perasaan ..
aku akan menulis besar kat kertas ,
aku akan mejerit kuat-kuat,
aku akan menangis sepuas-puasnya ,

Masa memang orang tak tahu langsung hati aku
orang tak amik tahu pun hati aku
orang tak sedar aku kenapa
orang tak nak fikir pun aku kenapa
orang langsung tak nak ckp dgn aku

Agak meluatkan ...
tapi biarlah aku sorang yug tanggung perasaan ni
aku tak nak susahkan orang...
aku nak orang sayang aku ..
aku nak orang amik berat pasal aku .
aku nak ...semuanya

To FAIZUN :
Hoi ...!!!
baca sini aku taip ...
Kau
LANGSUNG TAK MACHO!!!
nak aje aku jerit kat telinga mcm tu
suka otak dia aje kutuk Justin
ketuk karang tak pasal-pasal jadi makin pendek
Heiiiiii.... Geramnya , Rasa nak tumbuk-tumbuk dia
rasa nak karate-do dia
rasa nak taekwando dia
rasa flying kick dia
rasa nak terajang dia..
Geram,geram ,geram,,


No comments: