Sunday, June 6, 2010

Huuu.. Lega Akhirnya Lepas TgK Kertas Math

Hari ni aku ada tuisyen math
dengan aku yang masih sakit ni
aku kuatkan diri untuk pergi kelas
sampai je ..
budak -budak tu dah ada kat sana
diaorg tgh sibuk susun kertas math kelas diaorg
Kelas 2KRK..

Mcm biasa
1]Syahmi yang tertinggi -98%
2] nAJMI - 96%
yg lain aku tak ingat..
oh ya Azwan don;t worrie
kau dapat A .. haha
Aku sendiri tgk ok..
yg lain tu TAHNIAH YE.. !

Untuk kelas aku ..
Zawa kau bersabar ye...
(aku tak ingat kau dpt bape.. )
tapi lagi tinggi dari Dijah kooott..
Aku dpt B+ ..HEHE
Wahid dpt Tinggi..
ada lagi kertas yg cikgu belum tanda ..
Dijah bawa Zawa.(tak silap akulah )
Nasib baik dpt B.. rasa nak sujud syukur kat situ
Esyah kau jgn risau .. kau lulus untuk periksa ni
TAHNIAH korang ...
Untuk periksa seterusnya
tolong berusaha lagi ..
sakit kepala cikgu tgk markah kauorg..
Aku dgn syahmi cuma mengekek jelah kat situ .

Well , banyak soalan yg aku tak puas hati gitu
Syahmi pun sama..
Kertas 1 dia dpt 40/40 ..
best kan ? .. kertas 2 =59/60
pandai kan ..?
Aku pun dah meningkat ..
Syahmi kata berusaha lagi

Ye berusaha , InsyaAllah

Aku memang tak puas hati tgk markah budak ni
dpt 40% je..
Apalah nak jadi ... aku rasa dah suruh Syahmi ajar dia
Tapi syahmi kata dia tak nak terima ajaran dia
huh! lantak dialah .. aku harap dia berusaha lagi
Lagi satu pasal..WAN kau ni betullah pelupa
masa periksa tolong bawak calculator ye..
ada ke patut mintak calculator orang
tak baik tau .. kesian dgn orang

Esok akan masuk tajuk baru
Yyey!
tapi tak gemar tajuk melukis...
urghhh....

My mum kata ..berusaha lagi
kredit untuk masuk MRSM ..
aku tau mak aku nak masukkan aku kat MRSM
InsyaALLAH akan ku tunaikan impian itu
Syahmi pun kata nak pindah (not now)
nak masuk asrama kan mie ?
kau bolehlah ,. aku tak layak sama sekali
aku kan tidaklah sebijak korang ni
huuuu ... (#_#) sedih

Tahu tak sekarang ni
kat sebelah aku ada sekotak tisu
untuk mengelap hingus ku
aku terkena selsema
hidung dah start merah ..Arghh
keliling aku pulak penuh tisu

1 comment:

miQimunChy said...

sab,sab,
mrkah aq bper sab???
k0 msti x neng0k aq pnyer mrkah ann....
huh...sdeiyh T_T