Friday, June 25, 2010

Darjah Khas

Hari sabtu yang indah...
tapi kat atas kepala aku ada awan hitam..
menandakan aku tengah tak puas hati
1]tak puas hati dengan BRAZIL..dpt zero je..
buruk giler zero tu ..
2]bangun awal pagi untuk pergi darjah khas..
3]tak prinsip lagi ..nak pergi persada ke tak ..
ehem3....apa tujuannya ke sana ye?

Moyang nak cerita sikit pasal darjah khas tadi ..
Masa cikgu khudairi tadi
dia tanya kat kelas aku ..bape ramai ahli keluarga kitaorg..
sampai turn aku ..aku tanya balik cikgu tanya apa..
cikgu pun"tanya apa? tanya awak nak cari ke tak "
cis! aku tanya betul2..dia boleh main-main..
masa tu tajuknya " keluarga sakinah"
betul-betul ......

Pastu hafazan ...
cikgu rafiq masuk ..
layanlah asal kelas sunyi mcm angin je
sebab hafazan ke?
boleh pulak tu main tebuk-tebuk ayat
ingat kitaorg ni apa..
mesin penebuk ke ?
ish3...

Balik pulak..
mak aku baru handphone baru ..
jenama CSL..
mahal jugak..RM399.
aku tak jealous
tapi adik aku beriya cakap
jenama ni tak baguslah , handphone ni sengkek lah
nak buat mcm manakan ...
handphone touch screen dan pad kekunci
adik guna mcm -mcm cara nak bodek mak aku
mak aku pulak ..asal ada promosi mesti beli
saja habiskan duit... "alasannya"

kalau mcm tu ...aku nak ipod nano
buat hilang bosan ..
aku tak nak handphone
handphone tak penting...
tak bermakna dalam hidup aku
yg penting..muzik , dan komputer..
Ohh..ya.. jUstin pun penting..
hahaha


Okey ..
nak pergi persada...
kalau ayah nak pergi lah
kalau tak kena ajak aku SHOPPING
sambil minum COOLBLOG...
mesti ,...
hahah

sAMbung novel ... :)

No comments: