Monday, June 28, 2010

Challenge

Penatnya fikir pasal diaorg ni
sapa sebenarnya nak masuk badminton ni
betul-betul lah ..
nanti karang cikgu marah susah tau

Aduhai!
hari ni aku wish dia tak muncul depan aku
tiba-tiba je dia muncul depan aku
aduiiii...
asal dari jauh dia macam tinggi ni ..
tak best betul..
sakit otak bila fikir..
nak lupa tak boleh nanti
sebab dia watak novel aku ..
jadi memang selalu fikirkan dialah
bukannya ada apa pun .

Esyah , apsal panjang sgt novel tu
huuuu..penat aku nak baca
rasa nak tikam-tikam blog kau ni
tulisan kecik macam cacing tanah
macam lah mata aku ni boleh tahan
haha..
tapi aku baca jugak..
malas nak bebel panjang2..
masa baca tadi aku asyik bebel aje..
yelah ni semua sebab blog kau ...
haha... relax-relax..

Oklah ..
tak ada masa nak nukil panjang-panjang
kena sambung type novel ni
tgh taip bab best giler..
bab yang bodoh sikit..
bab yang terharu giler..

Bye,bye...
sambung balik novel

No comments: