Monday, June 28, 2010

Borak , Gosip .. Ngumpat

hARI koperasi ...
pagi-pagi tu cikgu wahab suruh aku susun kerusi
aku pun dengan suka hatinya
susunlah kerusi tu ..
pastu syahmi , azwan sampai
hehe..
azwan , sorrylah pasal kerusi tu
tak perasan pulak kaki kau kat situ
tulah akibatnya buat aku meresap asap semalam
hahaha... jgn marah ..
sakit tangan aku lepas susun kerusi tu
tak sangka susah susun kerusi ni ..
ish3


Kat bus stop
aku dgn esyah duduk bergosip kat situ
aku ckplah ...
kalau aku kahwin dgn budak ttuuutttttt
mesti anak-anak aku nanti ada tahi lalat
hahaha...
tak boleh blah ..pastu tanya pulak
"agaknya mak dia restu tak kalau aku nak kahwin dia"
mestilah restu ekk..
aku kan baik...hahaha
sebelum tu belajar jadi isteri mithali dulu
takdelah aku meroyan buat kerja rumah
pemalas betul...

Macam apa..
boleh pulak bincang pasal kahwin dengan sapa
aku pun baru terfikir ...hahaha
nanti anak nak bape... ?:
hahaha... aduhai !
budak-budak tak main benda alah ni ..
sapa orang tu biarlah rahsia..
tapi rasanya ada org tau kott..
pyqa kau mesti tau punya..
alah..budak yg dalam novel aku tu
ni bukan SI nor PANDA ...excuse me okey


Pyqa pasal signal bodoh o'in off tu
aku belum tau lagi ..
aku tanya sesapa pun diaorg tak faham..
budak kecik agaknya diaorg ni..
urghh... si o'in tu pun satu
nak jadi lampu isyarat
entah isyarat sesat mana dia ajar luqman tu
ish3...


Aduhai ~
pastu sibuk menghafal lagu ..
patutnya hafal arab lagi berfaedah tau

Sudah,sudah takmo ingat budak tu
ni semua pasal novel lah ..
habis aku terbawak-bawak dlm mimpi
budak tu bukannya boleh buat suami pun
apsal sampai bermimpi boleh kahwin dgn dia
aku pun tak jadi nak tidur sebab ..
aku taknak fikir pasal dia..
taknak mimpi pasal dia ..
alahai ~ malangnya
nanti dah besar takmo ah kahwin dgn kau
sebab kau masa kecik dah ramai org suka
tak best...terlampau glamour..
uwekkkk...

CAN I JUST FORGET HIM ??????

Sudahlah....
dia mana suka aku ...
aku wujud pun mana sedar..

baru hari ni aku rasa ada jiwa..
sebab ckp pasal kahwin dgn esyah tadi
haha... ni semua pasal terbayang muka dialah ..
aduyaiiiiiii.....
terima kasih sebab kembalikan jiwa aku
tapi hari ni jlah jadi org berjiwa
esok dah tak jadi kott...
hehe...

jgn sesekali muncul depan aku boleh tak ??

Bye...
sambung novel kembali ..
dgn mendengar lagu
STUCK IN THE MOMENT"

No comments: