Wednesday, June 23, 2010

Laugh , ...Hhahahaha..Novel

Selepas mengetahui result periksa yg pada aku agak buruk gitu
aku asyik nak ketawa je ..
agaknya result memang terbaik kot..
yelah asyik nak ketawa je ..

to yaya:
woi cicit , thankz sebab suka post tu
moyang saja nak guna gelaran tu
yelah alang-alang dah dpt
takkan tak nak guna kan
mesti nak guna ..
apapun TAHNIAH kat cicit
moyang restu tempat cicit tu ..

hehe..

Bye,bye ..
hari ni tak tau nak cerita apa
sebab takde yang menarik pun
hidup aku kembali normal ..
mcm ni ke kehidupan normal ?
rasa sunyi je ..
aku hanya ada kawan-kawan and family
ketawa dengan kawan-kawan

pastu balik tengok HE QUN
dengan kerja sambilan aku menaip novel.
kini sedang menaip dengan jayanya sambil
dengar lagu WHEN I LOOK AT YOU
and NEVER SAY NEVER ..

bERUSahalah !
Caiyok

Notes:
Zawa sapa yg masuk badminton nanti ?
kau ke kinah >?
esyah aku rasa confirm kot..

No comments: