Wednesday, June 2, 2010

SCIENCE = one senang , one susah , KH = susah+senang

Periksa :
SN 1&2 - napelah dia bagi soalan berbelit
pada aku ada yg berbelit
yg ratio tu aku boleh tulis benda merepek
nasib tak letak nama pelik
kertas 1 pulak..boleh tahan
InsyAllah .. boleh

Library :
aku pergi library saja ..
nak baca buku ...sambil tu cuci mata sikit
mula -mula sikit je org
pas bape minit... penuh org
gay , khairul,adli (pyqa dah senyum)
haha...Ayie (azri )pun masuk...
aku baca mcm biasa ...

Masjid :
lepas solat tu ..
aku tercari-cari mana esyah ni
tak nampak pulak kelibat dia...
aku terjenguk..
sekali ..dush !
terkejut aku ...
Azam and Hazwan ni...mcm zombie pulak
nasib baik tak menjerit
Pastu aku nampak esyah kat tangga
agenda aku nak terperanjatkan dia
terperanjat jugak..
balik ke sekolah dgn dia


Kantin :
Aku nampak Wahideen dah genggam beg
tapi dia dtg kat aku ..
rupanya nak tanya kat aku
nak ice krim tak ..?
pasal kantin ada jual ice krim
tapi aku yg belanja dia
pasal hari tu dia dah belanja aku ..
sedap pulak tgk ice krim tu ..
haha...
aku pun balik ..


Sick OF :
Oit zawa takde kerja lain eh ..
nak menjerit kat telinga org
cubit karang mulut tu
lima hari lima malam
kau bisu sejuta bahasa tahu !
kalau tak faham tu tanya jelah
nanti aku cerita bukan tak cerita
nasib baik tak pekak telinga aku
huh ! .. memang SENGAL {DOUBLE bertriple }
HAHAH...
lain kali an jgn ckp org sengal
tapi sebenarnya diri sendiri pun sengal
huhu... jgn nangis..ala bucuk2(kau memang busuk)


Movie:
Mengidam nak tgk movie "KARATE KID":

BOOK :
Teringin nak baca buku
1] THE LAST SONG
2] ANDAI ITU TAKDIRNYA
3] BE CAREFUL WHAT YOU WISH FOR

Happy:
yes ..dpt add Nazry and Afiq at facebook
penulis komik tu memang bagus
Smart and Intelligent
Teruskan menulis...
saya suka komik awak ..
kelakar
dan er..kawan awak nak kenal saya
malu nya!!
haha...no hal jom kenal ..


No comments: