Friday, June 4, 2010

Yes!! Exam is Over ! Lets Enjoy

Exam :
Alhamdulillah akhirnya exam is over...
Aku dah simpan semua senjata aku
yang aku guna buat berperang selama seminggu
dan sekrang kita bebas...
tapi untuk sementara jelah
nanti ada ujian and periksa akhir tahun pulak
But for now enjoy dulu
rehatkan otak dulu ..

Arab ang Geo :
B.ARAB =
aku rasa jawapan yg aku bagi tadi hancur lebur kot
lagi-lagi karangan
aku memang jangka karangan keluar
jadi takdelah panik sangat..
InsyaAllah tak dpt markah nyawa-nyawa ikan
pukul 10 pagi baru siap menjawab
sadisnya..
patutlah dia bagi masa
DUA JAM 30 MINIT....susah
GEO =
mCM biasalah
form 1 tak banyak keluar
nasib baik ..
sememangnya aku tak baca langsung pun
cuma selak dan faham
aku tumpukan pada form 2
yg confuse cuma peta ..

Meniru :
masa arab kitaorg tak meniru
cuma berbincang..kecuali aku lah ..
dan beberapa org yg jujur tu
yg aku pasti meniru cuma beberapa org je.
LIli and farah ...
untuk dua minah murahan ni
memang aku sgt pasti ..
duduk belakang dan mulakan sindiket meniru
angkat kertaslah ,berbisiklah
ish ,sakit kepala aku ..
aku membenci keadaan itu
sebab aku takmo bersubahat

Teacher yani tau diaorg ni meniru
jadi dia pun tukar tempat ke depan
pak din duduk belakang
pasal dia hampir nak tiru pak din
urgh....

Koridor Bilik Guru :
Lepas solat jumaat ..
aku nak cari mak aku ..
manalah dia ni...
sekali kat koridor tu
aku nampak
tiga org mamat..
er..mcm pernah nampak tiga mamat ni
tapi kat mana erkk....
pastu adik aku dtg..
dia kata cikgu maimunah panggil
sekali aku lalu balik koridor tu ..
nampak lagi 3 org mamat tu
sampai bilik guru ..rupanya Adi and kawan dia
dah tolong cikgu dulu ..
buat penat aku je...
aku pun lalu balik koridor tadi ...
aku jalan lambat sikit..
cis....rupanya mamat 3 ekor tu
MK , ikan paus ,Ahlamin ..
MK senyum je..ish malu sehh..
aku pun tunduk jelah ..
malas nak berkata...adik aku kat sebelah
kontroversi pulak nanti ..
dah lama tak nampak MK .. haha

Today :
Happy Birthday to Azwan ../FU KA
wah..dah tua yekk..
14 tahun pun...
semoga kau sihat dan ceria selalu ...
^____^ ..

Holiday :
Happy Holiday Semua... !
jaga kesihatan ye..
jgn nakal-nakal..(aku tau korang baik)
tadi aku dpt tgk BI paper 1
Alhamdulillah masih dlm ranking..
hehe... tenang sikit..
Cuti ni aku ada kelas math..
masuk dalam kumpulan 2,,
er..tapi kenapa dlm kumpulan tu
aku sorang yang 2KAA..
malunya...
Aku sorang je yg tak pandai
yg lain semua pandai ..
nih yang tak best..
lagipun ..izzati je perempuan
syahmi and najmi lelaki der..
mesti dpt tgk kertas math..
itu pun kalau dpt..
kalau tak lagi bagus..
lagi tenang jiwa aku ..

Esok cuti ...yeah !!!!
malas nak pergi darjah khas lorr...
^_________^ (lebarnya senyum )

NOtes:
nanti hari isnin naik sekolah aku bawak cube rubic tu
relax arr bang..macm tak sabar-sabar pulak
kalau tak dpt buat..

No comments: