Monday, June 7, 2010

Selsema dan Sakit Tekak

Argh,,.
baru start cuti dan kena serang dgn mcm-mcm penyakit
pening kepala aku kena tahan selsema
mata pulak asyik nak berair je
org ingat aku menangis
pas diaorg nampak aku bersin banyak kali
humm.baru sedar aku selsema

Tadi ada kelas math
akhirnya aku dah masuk tajuk baru
errr..tajuk tu agak mengelirukan
tapi InsyaAllah aku boleh faham
first tu mcm confuse sikit
lama-lama oklah
tapi kena guna banyak imaginasi
jadi kenalh rajin melukis
hehe.

Untuk budak 2KAA
korang cuti -cuti jugak
jgn lupa buat nota komsas and nota sains
hehe... buat jgn tak buat

Berdekah siut aku semalam
pyqa telefon aku malam semalam
dia kata dia kena pergi KEM
haha... berdekah siut aku kat situ
pyqa pulak yg marah-marah aku
haha...
anyway ..
i think that the best one
i think you mum already plan it for you
yelah..you like to waste you time when you at home
and now say goodbye to you KBS world
hahaha....
apapun kau kena pandai jaga diri kat sana
ye,ye gua tau lu tak reti buat kawan kat sana
tapi kalau lu tak reti pun , apakata lu cuba perlahan-lahan
gua tau lu mesti boleh buat punya...

I want to describe about you ________
-kepala tembok
-degil
-pemalas
-suka berbual masa cikgu ajar
-kepala batu
-muka menakutkan (aku sendiri takut)
-like to waste time
And aku tak puas hati dgn markah kau
teruk tau tak !
malas nak layan ... urghhhh
tak taulah kalau kau sedar yg kau memang mcm tu
tapi teacher pun ckp kau mcm tu
jadi ..just admit it .Thats you ..

No comments: