Thursday, June 3, 2010

Math = Hampir tergolek kerana nyawa-nyawa ikan , PI = iNSYAAllah

Periksa:
Math =
aku rasa aku hanya akan dpt markah nyawa-nyawa ikan untuk subjek ni
urghh..benci nya..
PI = iNSYAALLAH aku boleh buat...
tak bape yakin sgt.. tapi bolehlah
Nadra - tahniah dear sebab dpt highest one in BI

Sick of :
MasyaAllah ..
budak kelas aku memang mcm setan ..
boleh ke masa periksa dia main
lastik -lastik..
ingat kita ni burung ke nak lastik-lastik
sembelih karang ...
tadi pyqa kena lastik dgn waniey..
mcm sengal betul budak ni ,.

Meja and Kerusi :
hehe.. teacher yani memang sengaja susun kitaorg macm tu
antara yg jadi pengantin ialah
1]zawa = wahid
2]esyah = Zul
3]Nurin = Muhammad
3] Anis = Pak din = Yaya
4] Aku = taufiq
5]waniey = marzuqi
6]luqman = Dijah = Syafiq
yg lain tu moga bergembira..
haha..
yg pasti aku tak happy duduk sebelah taufiq
bising giler boleh tak ..
nak je aku ketuk kepala dia ..eee.

Attetion :
Abg haikal esok aku bawak cube tu
kau tak dpt buat selama 54 sec
aku denda kau
dendanya ialah ..
belanja aku minum slurpee..
haha...
gurau je..

Kantin :
Urgh...tengah diri sempoi tu
tiba-tiba kereta lalu ..
mak aihh...terkejut aku ..
terbeliak mata aku ..

masa zul nak balik tu dia pegang buku GEO
hehe.. alang -alang pulak
masa tu aku pegang buku arab ..
jadinya aku pun tunjuk buku tu depan-depan
saja nak bagitau ..
yg aku lagi rajin baca buku arab ..
hahahaha...
masa aku tengah makan tu
tiba-tiba muka Azwan muncul
ish,habis tercekik aku dibuatnya
kau azwan , muka mcm zombie boleh tak
buat aku tercekik je... heeee

Balik rumah aku terus terbongkang
sampai pukul 5 masih takmo sedar diri
last-last bangun jugak sebab nak solat asar
penatnya... mata merah
badan meliuk ... perut lapar.
huhuh..

Tomorrow:
yep..
sabar dulu esok masih periksa
walaupun dah nak cuti
jadi jgn lupa diri ye..
esok periksa arab and geo
yg pasti hanya kelas aku and sebelah aku
yg periksa dua subjek ni
yg KRK pulak ..dia periksa GEO je
takpe ..aku lebih suka mcm ni

^_____^ ... good luck to me ,my friend and my senior..
(nazry ajar buat mcm tu ) haha

No comments: