Tuesday, June 1, 2010

Math = separuh mati aku menjawabnya ,.BI = BEST

Masa periksa :
untuk MATH =)
aku rasa separuh mati aku nak jawab soalan tu
bukan mcm kata azwan..
"senang sampai nak pengsan"
urghhh...mcm jembalang
untuk BI =)
PAPER 1 & 2 boleh tahan
kertas untuk aku mencurah segalanya ..

Di Masjid :
Aku menunaikan ibadat ...
esyah cuma tgk je..perempuan punya hal
lepas solat ..aku dah nampak kat tangga tu
ada budak lelaki KRK ... takkan pondan pulak
tiba-tiba ada satu suara ..
"ehem3...SYABDRM"
haha...kau Akram memang mcm hantu
azwan ! kau pulak tolong ketawa je
kurang asam betul korang ni
mcm takde orang lain nak kacau
Tapi aku tak marah , happy adalah
sekurangnya boleh release tension
Thankz !
Argh ..bengang dengan Khairul..
napelah aku boleh stop kat depan dia and kawan dia
wAHAI mata ! takkan kau tak nampak khairul ada
kat sebelah kiri kau ..tak nampak ke?
pelik betul aku ni ..
pastu dia dgn kawan dia boleh ketaWA
mcm Jembalang ...


Di Kantin :
Zul kau memang mcm hantu ....
tak sudah nak kacau aku
tapi dalam kelas diam pulak
mentang-mentang SI kat sana
dan kau
ohh... dah botak
hensemlah ..mcm faizun
sebenarnya muka sikit lagi nak sama
takpelah ...
aku tak kisah ...
dan muka tetap mcm GAY ...HAHAHA


Kenapa :
hey ,kenapa kat mana saya ada
awak mesti ada ?
saya sungguh tak mengerti ?
saya kat kantin awak ada
bila saya nak bilik guru
awak pun naik
ish...nape dgn awak?
kesuntukkan idea nak pergi mana ke?
kalau dah tau anak cikgu
duduk jelah kat bilik guru tu
takyahlah ikut org pergi mana
buat saya bengang
asal kita jalan mesti bertembung
muka mcm siput..
smile sikit tak boleh ke?
ohh..saya lupa awak tak kenal saya
tapi awak tau sapa saya kan ?
lantak awaklah .!!!
jangan ikut saya lagi
Saya tak suka !

kenapa kau benci kat aku
yelah..asyik nak marah aku je
kalau nampak aku
mesti pandang aku lain mcm
aku sendiri pelik bila difikirkan
aku buat salah ke?
kalau kau nampak aku mesti lari entah ke mana
kenapa?kenapa >kenapa? ...

Cabaran :
sekarang aku sedang cuba untuk buat CUBE
alah..yg ada banyak warna tu
dptlah buat satu warna
dua warna pun dah boleh
cuma tak boleh buat semua
pening kepala...
oit ..kalau rasa pandai
mari-mari tunjuk ajar aku
aku nak belajar buat semua warna
baru boleh jadi TOK GURU ..
atau NEK GURU ..
HAHAHA.... tak sedap tol

No comments: