Thursday, June 17, 2010

A Few More Day To School

Lagi bape hari nak naik sekolah
mcm tak sabar pulak ..
atau sebenarnya malas
tapi cuti memang membosankan
kecuali part
masa aku bersenam di MRSM
dan budak kat sana asyik tgk je
diaorg punya passallah...

Yey! tahniah untuk Afiqah Kamaruddin
SUdah pun menjadi "mAK cIK "
kerana dengan lahirnya anak saudaranya
yg bernama "Mirza Dzulqarnain"
the baby is so cute...
Jadi ,sekrang pangkat kau hanya sama dgn aku pyqa
sudahpun jadi mak cik
aku dah ada tiga org anak saudara..

Warning:
Please don't call me auntie.. !
kecuali anak saudaraku
tapi dia panggil aku
"Cik Na"
singkatan untuk
"Mak cik Ina"
budak kecik biasalah ..pelat sikit deh


Two Day more
SATURDAY :
No Limit

Sunday :
Yey ..My Boys a.k.a Atashinci No Danshi
episod ketujuh sgt best ..
aku dah siap tgk episod last
tak sangka Sho suka Chisato
mesti yg lain tu jealous ..
hehee.

No comments: