Sunday, June 6, 2010

My Boys Episod 5

Hari ni hari kedua aku cuti ..
duduk rumah dengan mati ke boringan
korang jomlah lepak ... ??
aku bosan sampai nak mati duduk rumah
dahlah penyakit lama dtg semula
suara aku hilang ..tekak aku sakit
mcm mana ni ..

MY BOYS :

Fu anak pertama dah kembali , tapi dtg dengan niat yg tak baik
dia suruh chisato mengaku yg dia buat semua tu sebab duit
Benci aku dibuatnya...
Akhirnya chisato mengaku ..
anak-anak dia semua kecewa.... (kesian )
chisato pun keluar dari rumah dan merempat ..
Dia berusaha untuk bayar 100 juta tu ..tapi secara ansurlah

Part best:
- masa Akira,Satoru and takeru tolong diaorg cari mata air panas
takeru pakai bom..masa dah nak meletup tu chisato terjatuh
jadi dia pun tutup mak dia guna jaket ..
lepas letupan tu ..Satoru belasah takeru ..
(haha.. aku rasa satoru jeles ^___^)

- Masa duaorg mamat ni tgh gali tanah ..
semua orang harapkan air tu keluar ..
Akira dan Satoru pun sama
(macam mustahil kan nak keluar air mata panas sebab air tu ada kat pusat bumi)

- Masa masaru and Sho di ruang makan .. masaru masih terkejut
yang alat tu sebenarnya alat menukar suara (haha)
masaru ingat chisato suka dia.. (cis perasan..mak suka anak ke ?)
Sho pun suruh masaru ikut cakap dia untuk pikat chisato
(mak sendiri pun nak pikat ke ? ) Yekkk !

-Lepas semua yang berlaku ..Masaru dah bereskan pun
tolong berlakon jelah .. pastu chisato dgn massaru berpeluk
Punyalah marah si Satoru ..siap wrestling lagi masaru
Takeru pun sama.. ikut wrestling..
(haha ..sah anak suka mak )

-Kat ruang makan semua anak -anak dia berkumpul
makan sama-sama ..
akhirnya bersatu pun keluarga yg selama ni renggang
Fu pun masuk ..
tak pasal-pasal dia kiss chisato ..and say
"this is my girlfriend "
Ternganga mulut diaorg...
(haha...mcm manalah couple dgn mak tiri )
(nasib baik mak tiri masih cantik ..haha)

^___^


Setuju:
NA kalau kau nak tau ..
kau aje yang nampak awek terus jadi lemah iman
aku tak mcm kau .. Trust me beb
Aku takkan kaku kalau depan dia..
takde masa ye.. lagipun mata aku memang takmo pandang dia
EEiii.. .geli je..
Aku ni tengah berhasrat nak bekukan perasaan cinta ni
sampai aku besar..
nanti dah besar baru perasaan ni aku cairkan ..
tapi aku just suka dia secara diam-diam
patutnya takde sapa boleh tahu...
nama pun "diam-diam"
tapi sekarang ada segelintir yg tau ..
huh..letih nak menangkis kontroversi ..

Rasa bersalah pulak kat dia ..
sebab aku dia pun terlibat..
patutnya dia tak perlu tahu semua ni
Nak buat mcm mana kan ..
aku tak minta pun ..
tapi aku tetap bersyukur..

*___*.. (sakit tekak ,suara takde... )

No comments: