Friday, June 25, 2010

Ho Chak!

Helo,helo...
aku sedang menaip novel dengan jayanya
sambil mendengar lagu yang terindah dan Overboard .
Laju aje tangan aku ni menaip .
mcm banyak sangat idea yang keluar..
mencurah-curah mcm daun keladi ..

Hey ,Zawa aku memang bawak coklat tu untuk kau
kau patut bayar dengan COOLBLOG patutnya
haha..kau sendiri tak pernah tau COOLBLOG mcm mana
yang pasti kau sendiri akan ketagih ..


yE,YE..
hey kau !
kau dah dapat kan web tu ..
aku ingatkan kau sakit jantung..
rupa-rupanya hidup lagi ..
kuat iman juga kau ni erkk...
heee...kalaulah ada lagi yang gile2..
nad oh nad...bagi aku lagi web yg giler2 sakit jiwa .
aku nak bagi kat budak ni ..
takyahlah pelik sangat..

Dia kan lelaki..
takkan nak menjerit macam pondan kot
masa tengok gambar hantu tu ..
hahaha...
tak dapat dibayangkan..


Esok:
Esok aku tak jadi pergi segamat
sebab mak aku kena pergi meeting..
jadi aku pun kena join sekaki
pergi darjah khas..
langsung tak best..
bossan,bosan,bosan....!
rasa nak menjerit kuat-kuat kat bangunan sekolah tu
uRGHHHH!!!

Hoi Esyah !
esok bawakkan nasi lemak..
tadi mak aku dah belanja kau kan...
bawak eh,bawak tau ..
heheh...
kalau kau rajin..

Ingat nak pergi persada..
nak pergi ke
tak nak pergi ?
takde prinsip betul...
mcm mana ni ...

Bye,bye..
nak sambung mencipta novel ..
Portugal best!
Brazil Great!..
diaorang lawan kan nanti ...
nanti ...

No comments: