Monday, June 21, 2010

Back To School !

Hari isnin yang berjalan lancar
lepas berseronok selama summer 2 weeks
akhirnya kembali jugak ke sekolah
tempat yg semua pelajar
memang secara automaticnya
"BENCI TAPI DATANG"
datang sebab ayahanda
ayahanda makin suka rotan orang

RESULT :
Hehehe..
hari secara tak terus terangnya
aku dah agak cikgu akan bagi kertas periksa kitaorg
yelah ,takkan cikgu nak simpan kertas tu
kasi peram lama-lama..pastu bakar kat belakang rumah
senonoh sgt lah tu ..
Pada pengamatan aku
untuk exam kali ini
aku mencapai target yg ditetapkan
sebenarnya target 2A tapi dpt 3A
Alhamdulillah ...Syukur

Setakat ni baru dpt :
BM- [A]
BI-[B]
SN-[B]
MT-[B]
PI-[A]
GEO-[B]
ARAB-[A]

Ada lagi yang tak dpt
sejarah and KH ..
aku malas nak fikir
jadi biarkan ia bertebangan bagai debu di udara
Just Relax ..
Kita dah usaha ..Redha jelah pas ni
4 B dibalas dgn 3A
hehe... Rasa nak sujud syukur kat situ

Kat kereta:
Ada seorang budak ni
aku tak tahulah ssapa ..
tapi rasa cam kenal je
masa dia lalu depan kereta aku
dia stop kejap ..
pastu dia pandang ke kereta aku setajam-tajamnya
aku yang bertembung dgn pandangan tu
rasa sangat ....terkesima gitu
lepas dua tiga minit gitu baru dia blah
pergi pondok telefon ..
masa dia pandang tu ..mak aku senyum je
hish! takkan mak aku berkenan dgn budak ni
Aku dahlah Anti dgn budak ni
and lastly ..aku memang kenal budak ni
Anak kembar rupanya ..
kalau ye pun jgnlah pandang aku mcm nak makan
daging aku tak sedap..ada tulang je
kalau buat sup tulang pun bukannya sedap
Uwekk..malas nak layan kau ,
takde masa nak menatap muka kau ...

Kepada budak kelas aku :
Tahniah Aisyah ,nad dan lain-lain tu
sebab dpt A dlm BI
bErusaha lagi lepas ni ... jgn main banyak sgt
Yang lain pun tahniah kat korang
kali ni takde sapa gagal

Wahideen:
Thankz sebab siapkan cube tu
kalau nak tunggu abg ..
gamaknya memanglah tak siap
i just want to say
"YOU are very smart "
hehe..

No comments: