Thursday, October 21, 2010

Rabu --

selasa hari tu aku ada baca status waniey yg dia nak dtg johor , tapi tak tanya pulak bila
then bila tanya kawan dia , dia dtg semalam ...
hmmm...aku nak jumpa waniey sesangat ... sebab aku nak bagitau dia yg aku dh tukar no
korang bukan nak tolong bagitau dia ...

Aku kan dah ckp ustaz takde , korang taknak caya
yelah aku ni memang tak boleh dipercayai ... sapelah aku nak meraih kepercayaan orang
sungguh tak layak!


Khamis -

Mcm biasalah pergi sekolah dgn mata mengantuk sebab malam tadi aku berjaga untuk tgk citer korea tu ... you're beautiful.... is true ..haha
semalam tgk episod 3 ... yg paling aku tak puas hati adalah cd dia cacat !!!
geram je aku ni .... nasib baik tak banyak babak kelakar
kalau banyak , ttak ke membazir tu ... aku ni dah lah sunyi sesangat kat rumah ..
aku sunyiiiiii sangatttt...... tiap malam aku mesti termenung ..

Aku nampak kinah sapu kelas... patutnya aku yg sapu sebab aku bertugas
tapi dia degil jugak nak sapu . jadi aku tak paksa ... arigato gozaimas .. I can't forget you attitude
Huhu... aku tergilakan sesangat lagu "I can't " dari 2pm tu ...
Nickhun Horverjkul punya pasallah ni ... hehe

Cikgu nadiah memecah masuk kelas kitaorg ...
dia nak tanya pasal gambar aje pun ,
aku nak tanya dia balik sebenarnya
"Apa natijahnya masuk kelas kitaorg hanya untuk gambar ?"
Hahah.... fahamkah dia soalan natijah tu , hmm...

Masa BI tgk movie THE GRUFELLO ...
buruknya monster tu , dan little mouse tu comel jugak rasa nak cekik dia je
teacher bagi kertas , sambil tgk sambil menulis...
boleh terjojol mata aku tgk kertas dalam gelap ..
nenda lah ni ... apa kerja entah tutup semua lampu
patutnya tutup yg depan je ... '
Dan Arab , cikgu takde lorr...
cikgu ganti tu syok tgk majalah tudung
padahal bukan cantik sgt tudung dlm majalah tu
baik korang tgk Ryoma Echizen aku , lagi comel dan meletup !

Untuk KH , cikgu kata kita akan main masak-masak
haha... mcm pondok-pondok gitulah ..
group aku terdiri daripada aku , pyqa,esyah,khai,nabila ...5org
kitaorg kena bawak bahan .. dan ditugaskan goreng makaroni
huhu.. makaroni mak aku lagi sedaplah ..
aku cadangkan lepas memasak tu korang nyanyilah lagu "FLY HIGH"
lagu tema PROSECUTOR PRINCESS...
apa maknanya??Entah lah

Masa SEJ , aku duduk dgn gaya org selekeh gitu ,
lantaklah org nak fikir apa .. tapi aku rasa nak tidur
pyqa tgk .. aku pun ckplah ..
"aku nak tutup telinga kiri ni , supaya masuk telinga kanan tak keluar telinga kiri "
Hahaha.... banyaklah alasan kau sabbb ...!!

Pastu aku nyanyi mcm ni kat miqi and zawa
"I love you forever "
Diaorg pun mcm geli ... hahaha..
mcm tulah rasanya bila ckp word love dan forever
lain kali jgn ckp word mcm tu , tak boleh bawak masuk periksa pun .
Aku saja ckp mcm tu sebab masa tu aku tgh dok nyanyi lagi You're beautiful
saja je nak takutkan korang ni... huhu ..
gurau aje ... masalahnya adalah lagu tu memang sedap..
mcm ni lagu dia ...

"I will promise you
du nun en neo man dam go sar a gal kke
I will promise you
du par eun neor an go sar a gal kke
a chim e nun tteo jam deun sun gan kka ji neo ha na man geu ril kke
sa rang hae i mar it ji ma
I love you forever "


Kan ada ayat I love you forever tu ..
tajuk dia korang carilah sendiri ,, tak pun taip ajelah kat 4shared
gerenti jumpa ... dan penyanyi dia buah hati ku .. jeremy a.k.a Lee HongKi Star

Belajar math dgn semangatnya
hehe ..eceh , aku cuma semangat selama 5minit je
pastu aku dah tersengguk-senguk mcm burung belatuk ..
ala-ala woody woodpercker gitu
pyqa,fana,zarith suruh aku ajar square root tu , bab2 lah
aku pun ajarlah ... punya leceh , kena tgk kiri, tgk kanan .. tgk depan
haiii... mudah-mudahan korang faham apa yg aku ajar ,
aku dah cuba nak ajar dgn baik ... kalau tak faham tanya cikgu ea
kalau tak tanya nanti sesat jalan ...

eSYAH ikut balik biasalah lepak-lepak anak dara
aku tak kisah ...
cuma...
sorylah kalau rumah aku tak berrapa selesa
sorry kalau rumah aku tinggi sgt
sorry kalau kau penat sebab rumah aku
sorry tau .... hehe..
kalau aku tak hantar kau balik , hati-hati tau
....

Aku nak sambung tgk you're beautiful.... !!
caiyok -caiyok ..
dan tadi masa aku terlena , tau tak aku mimpi apa
aku mimpi aku kat dalam van dan menjadi Go Mi Nam
Tiba-tiba Jeremy ckp dgn aku , mcm serius je
lepas tu ......... aku pun bangun dalam keadaan terkejut
ni semua sebab mimpi tu , aku tak jadi nak sambung tidur
aku taknak mimpi balik pasal tadi ..
tapi best jugak dpt mimpi Jeremy
Pas ni Shin Woo pulak arr...

No comments: