Sunday, October 10, 2010

Heart Burn !!

Giler lah .... aku tgh burn sgt dgn budak KRK ni ...
tadi open the FB , and see the status of kid name HAFIZ Saffri (a.k.a Catpiz Safi )aku yg tambah

"nama je kelas KAA ,tapi pergi jamuan , astarfirullah ,mengalahkan KRK "

Aku tau dia fikir mcm ni masa kat tempat boling kott.. pasal masa tu aku nampak dia masuk situ . Mula-mula tu aku rasa takpe ke kalau budak-budak jantan ni masuk sana
dahlah rramai budak kitaorg tak pakai tudung .. dan ada sorang yg seksi giler ??
dan ... mcm nilah jadinya .

Hey , takkan lah sebab sorang kitaorg semua disalahkan ...
ini dah kira kurang hajor . Kelas korang tu bukan ke lagi teruk
ada ke buat peraturan entah apa-apa...
korang ingat aku tak tau ada segelintir budak perempuan tu dia tak dtg sebab korang cowok bodoh buat peraturan mcm tu ...
ramai kan kelas korang yg tak dtg .. lagi-lagi si minachi krk tu ..
teacher dah story semuanya kat akulah ...

Pastu minachi krk ni bertudung dgn sopan dan ayu hanya kerana jamuan !
tu namanya niat tak baik tau ,, korang tak ikhlas untuk menutup aurat
patutnya kita semua ni rasakan tutup aurat tu bukan sesuatu yg mengonkong atau menyeksakan ...
kita patut rasa lebih selesa kerana aurat kita tidak menjadi tontonan umum ,
kita ni bukannya tv nak suruh org tgk ...
kesimpulannya : tutup aurat itu wajib bagi semua org islam .. !

Berdasarkan status tadi ,,,
ini satu penghinaan .... nasib baik budak kelas kitaorg jenis steadylah jugak
tak taulah zarith mcm mana.... dia tu jenis geram-geram sikit

sabor ajelah dgn tomahan mcm tu ..
patutlah artis selalu dpt kontroversi , rupanya sebab mulut korang ni ada rupa-rupa tenuk tau tak ... tenuk tu tak boleh ckp tapi dia tetap nak ckp
tu pasal dia bekelakuan pelik aje, sampai org pun malas nak pedulikan dia .
Go Away ,,




No comments: