Friday, October 1, 2010

KHAMIS-

Hari aku bertugas...
jadi suruh wahideen pinjam penyapu kat kelass 2krk
aku malas nak pergi sebab tu bukan tanah jajahan aku
kemudian menyapu sampah ...
bila dah bersih pulangkan blik harta tanah jajahan

Duit kelas mcm ada lebih ...
anis suruh aku pulangkan kat org-org sekalian
first tu pulangkan kat zawa and dijah
then ke tempat kinah ....
masa tu kat belakang muhammad .. aku mcm ternampak benda hitam bergerak-gerak
ku pun jenguklh kt bwh...
lahhh... rupanya lipas
bila aku ckp kat kinah ada lipas
dia tak percaya... pastu dia tgk bawah .. lipas tgh tunggu dia
hahaha..... apalagi , dia pun lintang pukang lari ke belakang

Then ckp kat marzuqi ... "ada lipaslah kat bawah tu "
dia pun " bagus lawak kau sab !"
aku pun buat muka geram kat dia..
sekali lipas ada kat sebelah kasut dia...
hmm.. lantak kaulh marzuq aku dh ckp , kau takmo caya
bagus kan lawak anak fuzi ni ???
hahahhaa....
terkejut marzuqi tgk lipas ada kat situ
dia ,pak din , muhammad pun lari sampai luar kelas...
intan pun pergi ambik lipas tu pastu sajalah nak takutkan budak jantan tu
budak lelaki tu pun lintang memukang lari
rasanya adalah dlm 2,3 round diaorg lari
hahahha..... padan muka kamu !!


JUMAAT--

Pagi tu nampak adli ,,
aku tgklah dia... pastu aku buatlah muka...
dia pun sama.... ceh !!

kat tangan aku dah ada hadiah untuk ehem-ehem
then turun ke kantin untuk beratur panjang ke masjid
solat hajat dan sedikit tahlil
lepas solat hajat tu ....
masa pakai kasut kat luar tu , tiba-tiba perasan
ice-cream dari jauh ... dia punya rupa dah kembali seperti biasa
hehehe....

Sampai je kelas ,, aku tgk budak-budak ABC dah main-main
kat bawah meja aku tu ada hadiah untuk budak tu
hehhe...
Happy Birthday Pyqa ..!!!
wish you luck on final exam and SDKA..
aku bagi pyqa kek and necklace ...
asal usul necklace tu ,,,
mak aku beli benda alah ni masa aku darjah 1 kott
dan lepas 2 hari pakai .. tiba-tiba kat leher aku tumbuh kudis
bila check .. dia kata alahan pada semua silver ... kecuali emas
dan mak aku pun tanggalkan rantai tu , dia suruh aku simpan
dan benda tu dah ada kat pyqa...
tak taulah cantik ke tidak pada pandangan dia


masa rehat rembat sudu dari kantin
singgah koperasi ...
haduiii syahmi ... kau ni awatlah slow benar !!
hahaha... gurau je
pergi ke wakaf .... aku,pyqa,yaya,miqi,dijah,nabila,esyah .... semua makan sama-ssama
hehe... ni untuk happykan birthday girl je ...
hahaha...

Naik je kelas....
cikgu nadiah dah mengamuk makan nyamuk sebab kelas kotor..
aku tak tau pulak seorang tomboy sukakan kebersihan
pelik bin ajaib !
nyaring wokk suara dia sound kelas aku ...
aku ni sabar jelah nak buat flying kick kat dia
geram je.... ahaha...
kena buat itulah , inilah

hoyey,hoyey !!!
minggu depan cuti .... !!!!
rasa macam nak main bunga api yg das-das tu
tadi pergi open house rumah cikgu ruzita kat padi huma 14
dekat benor dgn rumah yaya and cikgu linda...
sedap woo makanan kat rumah dia ...
laksa johor,nasi beriyani ., mau gemuk aku dibuatnya
dan dpt 5RM... bangga tak !???
hahaha
esok ada lagi ....

No comments: