Friday, October 15, 2010

Hari sabtu yg mengantuk sesangat ...
aku ada percubaan hari .. cobaan !!! bak kata pengetua sekolah agama
Malam tu aku bacalah buku ..
ecewah!!! rajinnya ...

Buku first yg aku baca semalam ialah FARAID..
dalam kepala aku asyik ada ayat ni je
"huwahh bosannya faraid "
kat FB ada, kat kertas ada,kat handphone ada ... semua tempat ada ..
tgh-tgh bosan tu bukaklah lagu kat handphone
bermula dari lagu :

confession of a friend ke personal taste punya ost ke fly to seoul ke hello ke king of baking ost ke lagu baru 2pm ke down with love ost ke momolove ost ke beast ke MBLAQ ke on air ost ke Hana Kimi ost ke you're beautiful ost ke super junior dan last sekali ke lagu finally

Hmm... sesuai sgtlah dgn keadaan aku masa tu , mengantuk giler ...
habis je lagu finally tu aku terus lena ..style betul belajar faraid

Kedudukan masa belajar pulak memang gerek lah
bermula dari :

duduk tegak menyandar ke duduk bersila ke baring meniarap ke baring mengiring ke baring dgn kepala ke bawah kaki ke atas dan last sekali aku tertidur dgn buku dimuka dan bantal di tangan . Huahh... tu baru style belajar muamalat .

Arab pulak tak baca kulit buku je ...

Masa periksa tadi muamalat lagi best dari faraid
aku tak gemar mengurus harta , lagi-lagi harta pusaka
jawapan paling standar aku bagi kat dua-dua kertas ni ialah :

1]hanya tuhan yg tahu
2]jumpa peguam untuk ambik wasiat
3]ambik je semua harta
4]saya tak ingat
5]saya lupa pulak...

Tu je;ah jawapan paling standard yg pernah aku tulis sepanjang percubaan ni
jadi sesapa kalau kehabissan idea ke haper ke .. boleh aje reka jawapan sendiri
ni mahadhir yg ajar aku .... hahaha

Tadi sementara menunggu kertas arab .. aku dgn esyah pun main-main papan hitam kat depan meja tu ...
maklumlah duduk depan ... kenalah gunakan manfaat yg ada tu , jgn membazir
mula-mula conteng nama org...
pastu tiba-tiba dpt satu idea .... huwahahahah....
adalah idea kitaorg yg teruk tu ...
nanti kitaorg letak gambar tu kat fb ea...

Ummi ckp kitaorg yg kat depan ni dh tak larat nak layan budak-budak kat depan
hmmm...memang betul pun apa yg dia ckp tu ..
tak larat aku nak layan dgn adib and the geng tu ,, pening kepalah hotak aje
tiba-tiba azlan pun bersuara "jomlah join kitaorg"
uwekk...
oit, ummi ada fb ... aku lupa lak nama dia apa ..
tapi dia dah add budak kelas dia kecuali aku ..
nantilah aku add dia.. esyah kau add ummi dulu nanti aku cari nama dia kat fb kau

Ayahanda ada buat majlis kat rumah dia ...
ayohh makan ....
hahaha...
nak balik kampung lah ...

jadi chapter 5 mungkin lambat sikit kott sambung..

No comments: