Monday, October 4, 2010

Boring tahap unta dah ni !!!!!!!

tiba-tiba je rasa mcm nak belasah orang ....

Kat rumah asyik buat kerja rumah dan main playstation
rasa nak hempas-hempas je joystick tu
haha... sebab asyik kalah je ..
aku dah jadi mcm conan edogawa ,, yg lembap giler dlm game tapi hebat dalam penyiasatan

Mak ayah semua pergi sekolah ..
aku rasa nak tumpang kat taska depan sekolah tu tau
sebab kat sana ada ramai orang dan boleh main smackdown
ehh.. padahal kat playstation pun boleh
cuma aku asyik kalah je dgn komputer buta tu ,
baik aku lawan dgn orang betul, baru boleh cilok habis
hahahaha

kerja math aku masih tinggal suku
geo satu bulat pun belum ada
bi dah siap except paper 2
bm satu ayat pun belum mula .
arab satu kertas pun belum siap
manyaknya asssigtment !!!!
kalau tau mcm ni baik takyah cuti ..
lebih rela bangun pukul 6 untuk ke sekolah dan kena maki kat sekolah
kena dera kat sekolah pun takpe...
tapi lepas tu mesti kitaorg boikot cikgu yg dah maki, ceramah,dera,bebel , kitaorg
tak percaya ??
korang kenallah percaya ...

Kesimpulannya ,, otak aku malas nak berfikir
tapi mulut aku masih nak membebel

No comments: