Monday, October 4, 2010

Pengaruh ..

Pernah tak orang pengaruh korang ?
atau korang pengaruh orang ??

Aku selalu pengaruh orang...
dan bila mereka dah terpengaruh mereka salahkan aku
Kadang-kadang masa aku pengaruh mereka ,
mereka akan kata benda tu tak best dan tak sedap ..
sekali bila dah terpekik, terlolong dengar lagu tu
mulalah mereka terpengaruh ...
hahaha...

That should be me --

Kawanku yg boleh dipanggil nenda tu ,,
first sekali ckp .. lagu ni just biasa-biasa ..
sah sudah sah tak faham makna dia ni
sekali bila aku open facebook ..
terpacul video lagu ni
yelah .. tak sedap kan lagu tu
alih-alih dia pulak yg beriya kata lagu tu sedihlahj , itulah , inilah
pastu bila dia takde kerja dia sibuk menulis lirik lgu tu

"that should be me
holding your hand ......"

sampai dia salahkan aku , sebab pengaruh dia dgr lagu tu
hehehe.... ini virus beliebers dtg

Korea ,Taiwan,Jepun best woookkk

Masa form 1 ,, aku cuba pengaruh seorang budak ni tgk citer taiwan
tapi dia jenis yg tak bape layan bab-bab mcm ni ...
penat aku ckp kat dia tgklah citer yg ada kat 8tv tu
manalah tau nanti dia suka ....

satu hari tu , dia dtg sekolah dia ckp kat aku ..
semalam pukul 3 dia ckp dia tgk citer taiwan kat 8tv
hmm...masa tu aku dah agak dah tu cerita my best pals
citer tu aku tgk masa darjah 5 lagi
cuma dia je ketinggalan sikit ..

Dia kata cerita my best pals tu best ,
dan dia suka mat salleh dlm citer tu
hoho...mat salleh tu memang rock dalam citer tu
and perempuan tomboy tu pun dia suka
perempuan tu jadi tomboy dia tak ramai kawan perempuan dan cenderung kepada lelaki

Dan akhirnya dia pun mula minat cerita korea , taiwan and japan
boleh pulak dia salahkan aku ,
hahaha.... kan aku dah kata best ..

when you like it , you must follow it "
aku pakai slogan bodoh tulah sampai terjebak dalam cerita mcm ni
dan perangai ni hasil warisan dari mak aku ...
tapi mak aku tak pernah ajar aku tgk cerita pelik mcm ni
sekranng tiap-tiap hari aku tgk cerita jenis mcm ni dan gunakan bahasa diaorg sebgai bahasa mengejek orang...


No comments: