Tuesday, October 26, 2010

Hello ,Assalamualaikum

Waaa~~~~ ...
aku sungguh keletihan hari ni ,
hari ni kelas aku ada aktiviti memasak dan memakan ...
group aku masak Makaroni Goreng
Rona Roni Makaroni gitu .
Rebus sosej hotdog dulu ..
nasib baik makaroni dah direbus kat rumah , kalau lagi haru nak masak
entah bila entah nak siap ..

Mak aku kata Makaroni yg kita masak tu sedap
tak masin , tak pedas ... perfect .
Good Job Korang semua ! Ganbatte
Jackpot !(hahaha)
Pyqa, thankz sebab bawak sosej yg ada cheese
ingat tau aku sgt suka cheese ..

Cheese make Me Cheers :~)

Yg lain semua sedap, semua group aku rasa ...
wahaha,... sedap korang masak walaupun ada yg pedas , ada yg muak , ada yg banyak fish ball , ada yg banyak kacang , ada yg banyak sos , ada yg banyak udang...
habis muka aku gatal ... hahah
takpelah sekali sekala ... mak aku dah lama tak bagi makan udang
Hari ni hari Save duit sesangat
Save Day gitu ~~

Buat math, aku buatlah jugak sekurangnya
takdelah kertas aku suci tanpa pensil kan ..
bm pulak , berterima kasih pada cikgu sebab tak tegur saya masa saya tidur
aku tidur nyenyak giler bak kata pyqa ,
ni semua sebab makanan korang tau ...
dalam satu pinggan tu mcm-mcm makanan yg korang masak
ada makaroni, ada nasi goreng,ada bihun,ada mee ...
kira sepinggan lengkap lah tu kan ..
tapi sepinggan lengkap ni versi aku jelah ..
wahahah....
korang mesti letak banyak ajinomoto dalam tu , tu pasal aku tertidur tu

Masa bi sempat ajak pyqa buat SUBAKU a.k.a Sudoku
Wahah... pyqa dah boleh buat dah ...
jom nyanyi lagu Oh yeah , oh yeah , ..
berlatih lagi ye...

Tiba-tiba jek ada satu cikgu masuk lalu pintu belakang...
hmm... sopan sgtlah tu , cikgu kah anda ??
pastu sesuka jiwa sound-sound dalam kelas aku
ceh .... !
aku kat belakang ni , sabar jelah ...
sebenarnya aku nak aje baling cili boh
hahaha.... sedapnya cili giling ...

Nasib baik teacher masuk ,
Tuhan dah bukak pintu hati teacher yanie untuk naik kelas aku
huhu.... teacher pun mcm pelik asal senyap je kelas kitaorg ni

Apapun ....
JUMAAT ni dah start final ..
selalulah berdamping dgn buku
tanya kalau tak faham
pastu deepa ...

maybe aku tak post baru ....
maybe aku akan post baru ..

No comments: