Friday, October 29, 2010

Hari ni hari pertama exam ....
hello yaw, pagi-pagi tak buta lagi kitaorg dah kena sound dgn cikgu ainon
sebab tak potong kuku ..
pada org yg tak potong kuku jelah
yg paling teruk nad lah , pasal dia dahlah duduk depan sekali
pastu dgn sikap yg membela kuku panjang tu ...
uhuhu... saja je bawak sial ni ..
aku tak kisah sgt
tapi org lain mesti kisahkan..

KKQ ada soalan suruh tulis surah ..
aku tak ingat surah dia , dan aku pun tulislah ..
"saya tak hafal " beserta autograf aku yg paling mahal tu .
Hehehe...

PJK and Sivik ...apa susah , hentam sajalah ...
minggu depan punya turn baru buat betul-betul
sekali-sekala unfair

Masa Tiaga jaga kelas aku tadi ..
muka dia mcm tak boleh blah , sound pulak pasal sampah
tambah lagi dgn nad yg bela kuku panjang...
dia rampas cincin getah nurin ...
information : dia cikgu pengawas , jadi berjaga-jaga

Asal kelas kita buat salah , kelas kita yg paling teruk kena tegur
pastu siap masukkan nama KAA dalam statement dia ..
hey,hey ... org lain pun buat salah yg sama , kelas lain pun banyak sampah
kelas aku ni banyak sampah lepas budak petang duduk je
dasar budak petang terencat !! buang sampah rata-rata !
mata buta , cornea mata lumpuh !
pagi-pagi tu biasanya bersih je ... tak caya checklah sendiri
bila sampai esok pagi je bersepah balik mcm setan
ni semua gara-gara budak petang..
aku terasa nak sumpah budak petang yg buang sampah ni !

pastu bukan dia yg kena marah , kitaorg jugak yg kena
aku rasa diaorg tak prnah kemas kelas kott
buat sepah tau pulak ... memang sah terencat!!!
kenapalah mesti kongsi kelas dgn budak terencat akal serta kepala ??

Esok periksa ...
Tauhid and Akhlak
hadeiilah

No comments: