Wednesday, October 6, 2010

Helo Chigooroh !!

Dalam dua tiga hari tak nampak korang ni , rindu pulak ... hakhak...
Aku kat rumah ni rasanya dah jadi mcm suri rumah pulak
massa aku cuti ni , adik aku pun tumpang sekaki ...
bila kitaorg sama-sama kebuluq , aku sebagai akak dia kenalah cari idea nak bagi makan apa ??
last-last buat nasi goreng ..

Tgk kat dapur mak aku ada beli perencah segera...
wah.... ini sudah memudahkan tugas aku untuk memasak ..
aku tgk instruction kat belakang perencah tu ,
ohh... senang je nak masak ...
letak minyak , letak sayur -bayur ..kemudian letak nasi dan last sekali letak perencah
aku letak semua sekali ... gerenti berasap punya telinga lepas perkena benda ni

Hehehe....
Aku goreng telur mata bulat dua untuk lauk ..
kitaorg kan makan ayam sebulan sekali je..
sedih betul ..
takpe,takpe jap gi boleh makan ayam dgn burger ..
gerenti bertambah kolestrol dalam badan
haa... jgn lupa lepas tu perkena quaker oat .
sihatkan jantung aje ...

Lepas tu kitaorg makan ...
mula-mula adik aku letak dua senduk je
aku tgk je dia makan .... dia tak komen apa-apa pun
aku pun makan mcm biasa...
hmmm.. boleh tahan jugak aku masak ehkk ??
hhaha...
masa aku nak tambah tu , adik aku kata nasi tu pedas
haa.. kan aku baru ckp tadi , gerenti berapi je kepala hotak lepas makan ni
aku suruh dia amik gula letak dalam nasi tu kalau pedas
dia kata " kalau mcm tu baik makan gula je tadi , takyah susah-susah nak tumis-tumis bagai"

Aku dah habis makan dah ...
aku pelik tgk nasi adik aku tak habis -habis
padahal tadi aku tgk nasi dia dah tinggal senonet je
aku tgk dia.. "kau tambah nasi ehh ??"
dia pandang aku pastu pass pinggan nasi goreng kat aku
MasyaAllah .. dah tinggal sikit , ni kalau bagi org makan lepas dua suap memang habis
Hahaha... ceh pedas konon , padahal sedap ..
blahlah !!
Ke Wu !! ... lain kali masak sendiri , ingat aku ni amah ke ?

Lepas makan bantai game pulak ...
mula-mula main fast and furious .... gilerlah !!
aku sikit lagi nak menang dgn budak ketot ni
then ssambung game naruto pulak ...
haa.... part ni memang giler asyik
aku sebagai player 2 pilih pemain , aku pilih gaara atas dasar dia hensem
kan ? dia hensem kan ??

Then ... dush,dussh,dush
belasah sana belasah sini ...
giler kuatlah gaara , masa tu adik aku pilih naruto
eceh !! naruto apa barang !!
gaara pun hentam dia 20 kali berturut-turut
adik aku mcm bengang masa main tu ...
last-last ....gaara menang sebagai kazekage ke-5

Lepas tu sambung lagi game ,, aku menang 3 game gitu
adik menang 1 je ...
hahahaha.... padan muka ko ...
ingat org perempuan tak boleh bantai org ke ??
org pompuan sekali bantai lelaki , sekali tu jugaklah maruah lelaki tu jatuh tau
sebab pompuan bantai kat tempat public ,,
hahaha..... betul tak ??

contoh mcm ::

1] perempuan ni fight dgn laki ni kat tempat public , dan berlakulah peperangan mulut serta tangan ... pompuan yg geram giler dalam hati dia ni terus slapslap jantan ni ...
amacam ada bengang tak lelaki ni korang rasa ???
hahaha... gerenti lah awek-cewek yg lalu mesti ketawa tahap sawan babi
cowok pulak mesti menggeleng kepala sebab maruah lelaki jauh sekelip lempang
then terdengar satu suara berteriak " cut , okey bagus " ...
maka yg lain dah bengang je ... ahakhak
Acara lempang melempang tu cuma adengan drama bodoh je ...
bukan kuat sgt pun acara slapslap tu
yg kuat tu cuma bunyi yg org camera man buat ...
pompuan ni cuma tunjal aje pipi jantan ni je ..


Jadi, hari ni aku ada appoinment dgn rakan sekelas yg dah dua tiga hari aku tak tgk muka diaorg , aku tak dengar suara diaorg ...
hahah... terharu tak baca ayat bodoh tu ??!!

Pastikan dah ada tempat tau .. aku tak suka duduk dgn org asing masa jamuan tu
aku nak duduk dgn korang-korang je ...
sudah,sudah takyah terharu kat sini ...
hahaha....

Aku sendiri dah bersedia dgn vaksin anti-KRK..
Oh Yeah ... Wo Ke Ai (saya comel )

No comments: