Monday, October 25, 2010

Hello,hello ... (nyanyi jelah lagu hello )

sABTU , Ahad ,.... Isnin
baru 2 hari je aku tak post blog ,
1] sebab aku agak busy dgn hal sendiri
2]tv sentiasa menghalang niat baik aku untuk post blog
Hahaha...

Jgnlah lari ye wahai pembaca blog sekalian , bukan niat aku pun ...
so, final exam is just around the corner ..
aku tak tau nak belajar apa bila periksa dah dekat
mcm gitu jugak untuk sekolah agama .. nak tak nak je sentuh buku tu
hhehe...
berilah aku mood untuk bukak ,membaca , dan mengeja buku nanti

Well,well....
percubaan hari tu adalah percubaan paling bosan untk aku
dgn sirahnya mcm apa , nasib baik ustaz ada tolong dalam hadis
ibadat pulak... hmmm...
lepas jawab terus tidur

Semalam hari ahad aku pergi kulai
tak taulah nak buat apa ...ayah aku ni pelik aje
ohhh.... nak cari restoran anak murid dia
tapi tak jumpa-jumpa ...
aku pun dgn senang hati ajak ayah aku pergi tesco
tesco kulaijaya besar dan cantik

Masa jalan tu pakai cermin mata hitam sebab jerebu
sakit mata maa....
semua org tgk je bila selisih , eisyyhh malu aku
diaorg ingat aku ni artis ke haper??
masuk tesco tu , ternampak kedai CD..
huhu...aku tanya noona ada cd korea terbaru tak ??
Then, dia pun tunjuk cd My Girlfriend Is A Gumiho
Tapi disebabkan keceluparan adik aku , aku tak dpt beli cd tu hari tu
nampaknya kena tunggu ayah gaji ....

Kemudian , IPAD ... huhu.. cantiknya IPAD tu ..
bulat je mata aku tgk IPAD tu
tiba-tiba sorang mamat hensem tegur ,
aku terkejut kejap ... pastu aku pun cabut cermin mata hitam sebab nak tgk lebih jelas
huhuhu.. memang hensem pun .. Hahaha... ternganga kejap ..
agagaga~~ ... aku tgk dia kejap lepas tu terus minum coolblog kat tgn aku

Pasal coolblog pulak ...
aku dgn adik aku pergi beli dan ..
unni kat situ boleh ckp bahasa mandarin dgn adik
aku pun terkejut jugak ...
nasib baik lah aku faham...
aku pun balas kat unni mcm ni " Wo ma malay"
Pastu dia pun ckp malay ,
Bengang je adik aku masa tu , unni tu pun terkejut bila aku ckp mandarin
hadeiilah .... ckp aje pun
Dan mak beli kasut baru ...

Aku nak korang ingat ni setiap kali bila korang jalan ....

"Walk of Style" ....
Jalanlah dgn style , biar org tak berani langgar korang dan lebih hormat kot..
huhu.... takdelah gurau je
tak perlu ingat benda mcm ni pun takpe ... tapi kalau nak ingat pun boleh


Hari ni hari isnin yg mengantuk ...
malam semlam aku tak boleh tidur ...
padahal aku tak minum kopi pun
ni adalah antara satu reason kenapa aku tak suka kopi
aku boleh jadi org insomnia kalau mcm ni
pengajarannya : jgn tidur siang !

Berbual dgn pyqa pasal A.N.JELL..
cerita tu betul-betul mengajar aku dan buat aku sedar
maka, kalau korang tgk cerita tu korang akan banyak ketawa berbanding nangis
sebab cerita tu betul-betul kelakar .... aku sgt sayang pada A.N.JELL..
Jeremy ku ...
hahaha

Kalau personal taste pulak ...
aku selalu nangis bila tgk cerita dia , boleh bengkak mata aku ni
Kalau style pulak , biasanya ketawalah ...



No comments: