Friday, October 15, 2010

Hari Jumaat yg tenang ..
aku dan beberapa minachi turun dewan sebab lampu kat dewwan dah memanggil
Sampai dewan tu , nampak banner bukan calng-calang banner...
ada gambar pengetua lagi ... huhuh

Tau tak pengetua sekolah aku nak bersara
bak kata ayahanda "persatuan orang pencen "POP
bukan POP yeyeh ...
Tadi salam dan muah-muah dgn pengetua , huwahhh
dia sebut nama aku .. hehe.. memanglah dia kenal aku
aku selalu jalan-jalan kat sekolah tu masa kecik-kecik dulu
sesungguhnya dia patut kenal aku ,

Balik ke kelas cikgu Ainon ku masuk
dia suruh menghafal ... hafal-hafal-hafal
tiba-tiba cikgu bercerita ,
ayuh storytime !!
hahaha... suka ajelah korang sebab takyah belajar
tapi melihat dari muka cikgu pun aku tau dia tak minat nak ajar tadi
so byebye..

Nenda merajuk ??
apa kes ??
kitaorg buat salah ke ? ...
aku tak taulah kenapa terasa sgt , selama ni biasa je...
hmm...taubatlah wahai nenda ..
kau patutnya mana boleh terasa , moyang ni yg patutnya terasa
haiya!!!...
pujuklah diri kau sendiri ,, selama ni aku merajuk ke haper ke
mana ada korang pujuk aku , aku pujuk diri sendiri je tau
sebab aku sedar diri ,

Esok ada percubaan , hmm .. malas giler nak baca buku
tapi hati aku yg baik ni suruh aku baca buku
tapi suara hati jahat tak dengar langsung pun ..
jadi kenalah baca buku , tgklah mcm mana ..

Tadi menonton bajet 2011
hahaha... rasa nak gelak je,,
secara terus terangnya aku tak faham langsung apa yg dia ckp
yg aku faham cuma dia kata dia mansuhkan cukai dgn duti sebanyak 20% gitu
tu semua brg-brg shopping arr...
pastu handphone pulak ,,
wahhh ... handphone yg smart akan dimatikan cukai
mak aku kata dia nak rembat blacberry baru tahun depan
lepas dgn org dalam tv ckp mcm tu ...
Hahaha...


No comments: