Monday, August 30, 2010

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-53

Hari ni satu malaysia cuti sebab hari merdeka
ada event kat stadium tak salah aku
jadi takdelah org berpuasa tu penat sgt ...

Aku pulak ...
sahur mcm biasa .
masa nak tidur tu aku dgr adik aku gelak sakan
keluar je bilik dia ajak tgk ZOO ..
hahaha...
kelakar giler citer dia

citer tu pasal SAAD[mazlan] jadi guard kat zoo
saad ni tak tau yg dia boleh ckp dgn binatang kat zoo
kalau kat rumah tu mmang dia boleh ckp dgn kawan dia yg bernama Hashim[ayam serama] dan beckham[monyet ] .. haha
tu jelah yg aku boleh ulas kan .. nanti korang tgklah sendiri
.. dan hari ni kena sambung balik tgk eclispe
semalam tak sempat tgk habis

Aku ajak ayah aku pergi kotaraya
sebab nak cari baju raya
aku punya dah ada... tapi saja je nak menambah
mak aku pun belum beli lagi baju raya dia
Dari pukul 10 kat sana... kitaorg balik pukul 12..
bape jam tu ?? lama giler
nasib baik besar kotaraya tu ...
boleh dok bertawaf ...

Yang pasti semua organ kaki, tulang, lutut aku dah lenguh
hedeiii!!.. patut pun kena exercise shopping
ni kira exerciselah .. hahahah
lepas ni aku kena minum susu lagi
nak tambah calcium

Dan homework ..................
hahaha..
jgn harap aku sentuh , busy ni
sgt busy ...
aku tgh fikir nak buat peta korea ats bantal ..
maybe lama sikit kott nak cipta peta tu

Aku tertinggal cerita Pangkin Atuk kat TV3 tu
aLAAA.... ruginya
tak dpt aku tgk budak kecik dua org tu ...
dahlah comel-comel belaka ... mcm anak sepupu aku
hhuwaahh...

Tadi kan kat surat khabar aku ada baca satu artikel pasal bapa kemerdekaan
ohhh... baru aku tau yg dia ada anak , cucu, cicit ... menantu ,
baru aku kenal semua keluarga dia ..
baru aku tau dia tu seorang yg tegas dan berpendirian
baru aku tau .....

No comments: