Monday, August 2, 2010

Akira , Akira

Inhale , exhale, inhale,exhale
huuuu...
hati aku betul-betul tgh membara ni , bukan membara sebab jealous or something
tapi aku tak puas hati je ..
hmmm

BI-merosot sikit , teacher kata dgn aku syahmi pun merosot .. teacher ingat aku ni ada apapadgn kembar aku tu . hmm.
maaflah takde kena mengena . kita kawan ! .hehe


KH- dpt B , okeylah tu dari C mid-year hari tu
kalau KH bapak aku bukan marah pun , cuma suruh buat latihan je
Akan ku usaha lagi .
Kelemahan Hidup kali ni memang aku lulus . hehe
tahniah lah kat diri sendiri .


MT- dpt B jugak .. aku tak pernah harap subjek ni pun
bukan nak kecoh kat org lah ..
aku cuma nak kata aku ni memang bengap math sejak azali
sekrg ni boleh dpt lebih baik sebab ada calculator menolong aku
boleh buat tekantekan , campakcampak .. terpenting sekali tembaktembak


Baru dpt tu jelah ,,
setakat ni langsung takde A
haram , hampeh , kosong
aku sedih ??
takde perasaan setakat ni .muktamad ni

Masa PJK cikgu ainon masuk sebab dia suruh kitaorg tolong dia
buat khat tu ... tulisan aku ni dahlah buruk tahap beruk
boleh pulak dia suruh buat ...hmmm
nak upah boleh tak ??
hehe

then cikgu tu masu lagi .. sape ek nama cikgu tu ??
aku tak pernah amik tahu pun
sebab rasa tak penting dalam jiwa aku , dan watak kehidupan aku
masa SN pulak ..
bincanglah latihan tu , latihan ni ..
mata aku dah kuyu sgt ni
Tolonglah ! .. nak bantal dan tilam please



BI pulak gosipgosip dgn teacher kesayangan kita
hehe.. memang dah jadi adat resam kelas 2KAA bab ni
takde sapa boleh tiru ...
nak citer sikit pasal malam semalam :


Semalam malam , aku buatlah correction BM kat buku tatabahasa
asal entah masa buat correction tu hati aku rasa membara sgt
hee.. rasa tak senang hati je bila tgk kertas BM tu
aku rasa kertas recycle tu patut dihukum tau
rasanya buat bungkusan goreng pisang pun berbaloi
lagi kenyang dari membazir habiskan ink dan cetak kat kertas tu
yekksss!!!



Lepas siap semua pembetulan tu ..
(tadi saja guna correction sebab aku ni kan bengap BM)
aku pun campak buku tu jauhjauh, asal jauh dari pandangan lah
kertas pulak aku tgk je dgn hati yg panas mcm dapur gas
hee..
trettt..
tiba-tiba je kertas tu terkoyak dua ...
bapak arr !! cantik giler bentuk kertas tu dikoyakkan
dgn kertas jawapan sekali terkoyak ..
hahaha...
puas beb lepas buat benda mcm tu .
tak cukup lagi tu aku buat sepah dgn kertas tu , campakcampak kertas rata-rata
peduli haper aku ! , asal hati aku puas , hati aku lega
last-last .. aku amik kertas tu aku campak dalam tong sampah sarap
bahagia beb!
Dengar lagu untuk hilangkan stress aku yg melarat tu


Kesimpulan nya:
aku stress sangatsangat sangat
bahaya jugak aku ni
rasa nak meratap muka buah hati akulah
hehe...
Akira,Akira .. come here,come here
hahaha


Cute Kan dia ?? hehe

No comments: