Wednesday, August 4, 2010

Waduh,waduh ..
asal ramai giler tak dtg hari ni
korang ni kencing malam ke sampai tak dtg sekolah
hehe..

Pagipagi diri kat koridor , sajasaja nak amik udara tak segar,campur segar
berbual dgn miqi pasal semalam
pasal syahmi berpantun dgn cikgu maimunah sebab nak kertas ujian geo
aku kat situ ketawa,gelak .. menyibuk sekalilah
mcm siot je..apa salahnya kan ?
lepas tu campur lagi bengang sebab masa aku jalan ke belakang tu
aku terlanggar najmi .
bongok punya botak albino ni ! tak reti tgk jalan ke ?
ceh ! padahal diri sendiri yg salah ..salahkan org lain
muka dia mcm marah , tapi aku terus ckp byebye..
haha.. byebye botak lalat

masa bm-
karangan respon terhad, cikgu suruh hantar harini jugak , aku pun buat dgn rakus dan hantar
ba-hafal tasrif tu ..dpt hafal dgn baik , gua terhebat wok !
mt-belajar sylibus form3.. line and angles2.. adeii asallah senang dari form1 punya
geo-yeah! dpt A.. first time tu , hehe.. aku ni bukan kecohlah , tapi ni memang first time aku dpt A geo , aku ni bengong sikit pasal geo .. terima kasih kerja khusus
bi-buat susunsusun... then tulis dlm karangan , lepas tu gosipgosip dgn cikgu

Tadi muhammad sempat lagi bussiness jual tart dia
hehe.. aku dgn senang hati order dari dia 50biji
alah murah je..

next week dptlah .. ni hadiah untuk family aku , tak kisahlah
lagipun duit berlambak , apa salahnya

masa KKQ, aku duduk sorangsorang ,
dahlah tak bawak buku , happy je sengihsengih
ustaz buat hafazan ..
mulamula tu diam jelah , pastu ustaz suruh sorang-sorang hafal
hmmm... aku dpt hafal lima ayat tu tanpa renung buku
masa ustaz tanya sorang sorang tu aku duduklah tunggu mana ustaz ni
sekali ustaz dah sampai hujung sana..
tinggal aku je kat sini tak tanya lagi
hmmm..nampaknya aku dah jadi halimunan
huhu..

masa ustaz tasmik zarith tu , dia terpandang aku
masa tu jugaklah aku tgh tidur sambil duduk ,
bapak lena aku tidur, bom kentut kat sebelah pun tak sedar beb
budakbudak tu siot je... "sab bangun sab "
aku pun bangun dgn muka tak bersalah ,
elok elok bangun pastu tidur balik ...
wahideen dgn zawa tgk .. ceh ! tak pernah tgk org tidur ke ?
aku ngantuklah ! ngantuk !
ustaz pun dtg kat aku
"saya ingat ustaz tak nampak saya tadi "
"saja nak bagi tidur"
then hafallah lima ayat tu ,
senang je rupanya .. hmmm
budak TAJ pun boleh baca
Tau tak TAJ tu apa?hehe

Aku sukalah tgk EPILOG SYURGA CINTA tu
aku suka mia , comel,comel ,comel
hahha...
akira lagi comel

balik tu terus tgk duyung
dan bertolak ke angsana, nak cari brg sikit
adalah bargnya...

No comments: