Wednesday, August 25, 2010

Aku sampai je kelas ..
tgk-tgk syafiq tgh sapu lantai ..hahaha
rajin gila budak ni .. aku just suruh dia tutup kipas takut masuk habuk nanti
aku rasa pagi-pagi syafiq kena rasuk dgn jin baik
pastu tgh hari sikit terus jadi budak nakal
hmm...
kelas kitaorg bersih tau ... hahaha
saja je nak bangga ni

Aku duduk bertenggek kat tepi koridor tu
saja nak ubat mata ni
berbual dgn hafa ,
masa tu aku nampak awan gerak ..
awan tu kan gerak tenang je... aku pun mula terfikir
kan bagus kalau aku boleh hidup tenang mcm awan
awan tu gerak lurus je.. aku pun nak gerak lurus je
awan sentiasa ingat sapa Tuhan dia .
awan sentiasa berzikir ...
boleh kata .. aku ni terlebih excited bila nampak awan tau
haha.. siap melompat-lompat
arghh. apa aku kisah ??
awan kan ada mcm -mcm bentuk ..
arghh sudah , nak cerita pasal awan pulak

Kelas start like usual ,
nenda masuk kelas tadi muka bengis giler.. aku agaklah mesti kena pow dgn ayahanda
tak ayahanda awe hitam giler tu ..
then dia cerita awe giler tu bebel -bebel kat dia
dasar lelaki tak guna !
ada ke patut dia suruh nenda tulis borang atas lantai
woiiiii.... akugeram ni , geram yg amat
Dahlah gatal mcm tenuk , kurang pahala tau tak
arghh. buat kurang pahala aku je
tapi memang dah kurang dah pun
aku cuma luahkan je rasa geram ni
rasa nak cekik-cekik si awe hitam giler tu
wei.. jom perang psiko ... kita tgk sapa yg giler dulu
kitaorg ni memang dah giler ..tapi masih berakal

BM- bincang latihan
BA- buat KH, kitaorg buat litar pintas kott.. entahlah aku lupa pulak nama binatang tu
MT- masuk tajuk baru . Syahmi tak puas hati ea tadi .. haha
budak ni memang giler semangat bila ckp pasal math . GO Caiyok
GEO- kitaorg kena turun dewan larr... arghh puasa puasa , penat penat
aku rasa kelas aku mcm popular kat dewan tadi .. asal cikgu panggil je 2KAA mesti diaorg pandang .. hahaha..BODOSH
BI- kitaorg kena colour maze . cikgu kata aku ni seorang yg agak complicated .
samalah mcm muhammad agak complicated ..aku ni dah bengang dah ..
dan aku sedar aku dgn muhammad guna warna kelabu ..
pemenangnya ialah ... dotdotdotdotdot..
tekalah sendiri !!

Complicated ??
bila ckp pasal ni aku pun baru sedar diri aku ni agak complicated
hah ?? ye ke?
entah ..
mintak pendapat korang lah
adakah korang rasa aku ni complicated ?
sila tulis di shoutbox tu
taknak pun takpe
taulah tak suka bukak blog aku

Masa balik tu duduk kat tepi koridor kantin tu
jengjengjeng... ehem3 tu pun balik
hahahha.. botak , botak , botak .. botak sikitlah kott
duduk lagi atas meja tu
berbual dgn nurin , pyqa udah balik
sial je kawan nurin ni
sombong?
memang aku sombong .. kenapa?
ada masalah ke kat kau ?
berambus arr kau

Tadi kan aku buat magic .
haha..
memang jadilah magic tadi
mula-mula tunjuk kat pyqa..
jadilah sikit ..
pastu tunjuk kat geng minachi hujung sana
hahaha... sedar magic tu dari mana
mesti ada dua tiga org yg sedar
kalau rajin menonton drama pukul satu hari tu mesti tau
hehehe....

No comments: