Saturday, August 21, 2010

JUMAAT-

Lepas baca yasin tu budak perempuan semua kena spotcheck
cikgu-cikgu perempuan check simis ..
giler ke kitaorg tak pakai benda tu .. hampeh

SV-belajar science
BA- kena hafal 7 perkataan tu , oklah tu
PI- cikgu tak masuk pulak ..

Masa PJK tu kitaorg main-main tau
bising sana , bising sini ..
tiba-tiba zarith mejerit" suzeli on the way korang!!"
kitaorg pun dgn ajaibnya terus berpisah dan duduk tempat masing-masing
kelas aku dah catat rekod senyap selama 5minit
selama ni kalau nak senyap bukan main susah
pastu bunyi kerusi berpecah tu ..
hahha.. yg tu memang tak boleh blah

memang kelas aku ni boleh disahkan paling hipokrit
tapi kelas kitaorg ni ceria ..
hahha... apa-apa jelah


SABTU-

Pergi DK.. hadoii ngantuknya
sampai sekolah je tgk minachi zawa dah tunggu kat depan .
kitaorg pun masuk sesama ..
zawa kata miqi ada kat sana, kitaor pun rancang nak buat bodoh je
sekali miqi bangun pergi tempat kitaorg..
dia kata dia tgk je kitaorg.. haaha..

Aku pun masuk bilik 25..
mengikut kata esyah Ammar tak dtg..
jadi tak kisahlah ..
aku ni nak jemput nenda.. tapi dia lambat sgt
jadi tunggu jelah dia dtg menyibuk kat sini
lastlast dtg jugak ...

Mcm biasalah miqi duduk sebelah aku , esyah pun
zawa dgn yaya...
kitaorg bertiga ni tgk je budak berdua..
asal senyap semcm je..
hmm...

dgn berbekalkan perangai budak-budak ni
kitaorg bertiga pun main duit syiling
entah apa entah ..hentam sana,hentam sini ..
tapi aku yg paling banyak menang... !!
hebatkan aku ni ??!!
hahaha..

AHAD-

Aku dah ada kat kampung ,
dpt tgk tv baik punya..
sofa baru , washing machine besar
kalau aku masuk pun boleh berputar..
best,best,best

Buat kerja rumah ..
sepupu aku tak balik
diaorg balik next week
next week aku tak balik pasal sibuk
sibuk nak borong barang beraya ...
tak tau lagi nak beli kat mana..
give me a plan


Plan :
Hari jumaat nanti kan ada hari berbuka puasa
jom pergi satu kelas jom ..
wei esyah kalau kau nak dtg rumah sila confirmkan sekali lagi esok
ok ?
kalau korang nak pergi aku pun nak pergi ..
kalau korang taknak takpe;ah
aku berbuka kat rumah ..
tapi ,..
jomlah cari pengalaman bermalam kat sekolah
mesti rasa mcm hari halloween
jomlah,jomlah ,jomlah ... !!!

No comments: