Friday, August 6, 2010

Pagi tadi dpt mesej dari hantu ,
"aku pergi skolah men'
aku pun pelik , dia kejap sek men, sekejap sek agama
hish! tak pernah tetap pendirian betul
aku dah geram dgn dia ni ,,
jadi senang cirita , aku terus tak dtg sekolah
duduk rumah buat math , geo , hafazan ..and tgk cartoon

pukul 8 tu aku bukak je tv tgk POCOYO tgh main dgn butterflies
hmm..lari-larilah dia mcm gaya haper
aku rasa tak pernah ada org lari mcm gaya pocoyo tu
hahaha... sungguh buruk gaya itu
then tgk barney ..
barney is the dinosour from our imagination ...
haha.. aku memang suka tgk benda ni , comel sgt

sambung lagi tgk ARMOR HERO ..
huhu cute,cute mamat jepun tu
hensem giler, tapi tulah citer kanak-kanak hyper juga dia berlakon
pastu tgk PHONE BRAVER kat NTV7
haha.. handphone boleh gerak ,boleh ckp
kalaulah aku ada handphone mcm tu mesti best
takdelah bosan sgt kat rumah ni jadi org solo
Rasanya semua cartoon aku tgk sebab bosan sgt
yg pasti homework aku semua siap
esok tuisyen checklah

On FB, topek online wok !
kat mana aku tanya dia
dia kat makmal rupanya
hmmm...lantaklah
aku takde mood nak belajar skrg ni
sebab result aku teruk
nantilah aku fikir-fikirkan

Then berfoya-foya kejap
masak itulah , makan inilah ..

Aku nak tgk Ammar Najmi lah !!
kenapalah aku tak sekolah ni ??
geram kat diri sendiri sebenarnya
Ammar , ....
huhu

Malam semalam mimpi buruk
huhu...
aku pun terjatuh katil , entah apa entah
budak tu buat dalam mimpi aku
masa tu aku tgh main-main kat tangga
tiba-tiba je aku terjatuh ...
then budak tu pun sambut aku
bila sedar je aku dah jatuh katil dgn bantalbantal aku
MasyaAllah .sakitnya badan aku ni
nasib baik ada bantal takdelah parah sangat

=,=..
DO you remember the night we ....
tgh menyanyi -nyanyi lagu ni ..

Bosan,bosan,bosan

huhu

hmm...naik sambung taip ceritalah
dah lama aku tinggal benda tu
lepas mid-year tinggal
lepas ujian tinggal
aku rasa menulis, mengarang tu satu perkongsian
memandangkan aku ni tunggal sikit kat rumah
sunyi sangat ...

yeah!!
ganbatte!


1 comment:

rynasri said...

jtuh katil ? sian kaw ?
xpe2 , t c.ainon urutkan .