Thursday, August 5, 2010

My Life today become

Pagi-pagi dtg sekolah , terus pergi koridor
tgh diri tu menangislah sekejap ,
hmm...
tiba-tiba hati aku rasa sedih bila kenangkan kawan aku akan pindah
nampaknya kelas aku kurang lagi jadi 28
mengalirlah manik-manik air mata aku ni
tak sangka budak 3krk tu ada nampak sikit, aku cepat-cepat tutup
malu sehhh!!!
asallah aku ni menangis kat sekolah ..
tgh dok melayan hati tu , zul dtg menyibuk ,
budak ni dah cm bangau dah tau ..
terkejut aku , nasib baik sempat lap-lap air mata ni
kalau tak ................

then berbual dgn miqi ,
kinah mintak tolong aku letak camera kat kereta aku
apalagi ..tawaflah sana sini
berpeluh satu badan ,
miqi tolong lap tgn beta" (bak kata aku )
hahaha

Balik kelas duduk melepak while menunggu teacher yanie dtg
belajarlah rational cloze..
kenalah kuatkan semangat untuk belajar
sebenarnya tak bape ada mood bila semua subjek dpt B
tapi bila fikir balik , bapak aku ttak marah ..
secara totallnya aku reda dgn ketentuan-Nya

nEnda dtg, cicit pulak tak dtg
entah mana PIGI cicit aku ni , ingat aku tak risau ke

Masa arab kena hafal katakata hikmah ,
aku amik yg senanga je ..
bunyinya : man zirua'ti hasada"
lebih kurang gitulah ..
then cikgu pun roundround
bapak seram aku masa tu ,
cikgu tanya colour,kenderaan,permainan
cikgu tanya aku warna purple..
aku sebut dah dkt betul tapi , dlm buku tulis lain ,,
hmm..equal salah lah

Masa KH bincang bincang
SEJ- kena present kat dpn patutnya tapi aku tak bawak pendrive nye
hadeii.. lagipun belum edit lagi .. nantilah edit memandai
MT-sambung balik bab 1 form 3 punya tajuk
huhu..
dah nak dekat balik tu aku dgn pyqa buatlah math
hehe.. sebab cikgu ugut sapa simpan buku dia balik lambat
jadi kenalah berlakon sikit, takyah tunggu perkataan action pun takpe


Maka, esok bermulalah hari baru tanpa sorang lagi warga KAA
hmm..
Aku doakan kau selamat berada di sana
belajar rajin-rajin , dan jgn meniru ..
masa first -first dtg tu ..
pandai-pandailah berlakon
kau kan "a good actor"
hehe.. hanya aku dgn kau je yg faham maksud tu
harap terima hadiah aku dgn hati terbuka ,
fewitt.. !! tadi dpt hadiah dari marzuqi ,
happy tak ? .. malu tak ?
hahaha...
yeah dia syg kau

1 comment:

rynasri said...

aq pon sdey dye daa pndaa .
3kaa asyi msok jek . kte ni dr taon lpz asyik kuar .
xde yg msok2 . aq geram ! ggrrr .

wanie epie nan hdiah kowunk bg 2 , t'msok hdiah mar . n surat kaw . dye sdey nk tgglkan kowunk :((