Thursday, August 19, 2010

Stoking Dam Kasut


Pagi sahur makan nasi dgn sup
kononlah dah nekad takmo makan pedas-pedas masa puasa ni
hehe..

Pagi tu kena pergi awal pasal mak aku nak bungkus kertas soalan PI untuk SPM
tak sabar aku nak rosakkan kertas untuk senior aku tu
haha..akulah tukang tanda yg ada belas kasihan paling banyak tau
aku sampai kat kelas je tgk ..
adalah budak-budak biasa sampai awal , Tahniah ye sab kau akan jadi seperti diaorg
hhoho

Duduklah kat tempat aku , tapi hidung aku ni buat hal privacy pulak
jadi duduklah tempat esyah sebab nak elakkan kipas dan nak tidur dgn angin sejuk tu
time tidur tu boleh pulak si hafa ni bising -bising
elok-elok aku duduk tenang dah nak start dah mimpi aku tu
tibatiba je minah kepoh ni dtg.. terus jadi mimpi aku nak tayang
budak ni...
dah tu gatal benor pergi panggil S.i ..
HADOIII...
Aku pun sambung jelah tidur..
mimpilah tgh minum COOLBLOG ..hahaha

BI- kitaorg dibahagikan kepada beberapa kumpulan ..
satu group tu ada 5 orang manusia
2 lelaki dan 3 perempuan
watak-watak yg laku adalah
wife, husband,waiter,chef and fireman
meh aku nak ckp pasal wife and husband

1]Lili dgn Marzuqi (diaorg ni memanglah kaku sikit , sampai nad yg jadi waiter tahan gelak)
2]Nurin and Muhammad (ni lagilah haru giler... hahaha)
3]Zawani and Syafiq(hahaha... tak sesuai langsung..mcm patung je)
4]Aisyah and Fauzan (hahah..esyah kata dia kena maki dgn pojan , ish3..)
5]Taufiq and Farah(cute giler diaorg ni ...tapi adalah mcm malu-malu itik gitu)
6]Aku and Zulfadhli(haha..mcm manalah boleh dgn mamat ni , aku tak tau mcm mana aku berlakon tapi diaorg kata OK .. hmmm..)

Memang kelakar giler lah tadi ..
teacher pulak sedia je dgn handphone kat tangan dia ..
kitaorg pilh wahid dgn taufiq sebgai fireman and chef
tak boleh memblah betul ..
nama hotel pulak apa entah aku letak hotel royal blue tu .
hmmm...
aku rasa biasa je masa berlakon tadi
takde rasa apa-apa.. malu tu adalah tapi buat jelah muka selamba
hahaha..
Last-last group aku jugak menang .
takde lagi ke yg lebih bermutu korang nak pilih selain group aku ni
dptlah sorang sepaket gula-gula'
Best-best...!!!

Sej -
Pergi makmal untuk buat powerpoint , semua dah bentang
tinggal BURN je dlm cd
aku dah siap burn dgn cover sekali
betapa cekapnya aku punya group ni ...hehe'
Masa sejrah tu hujan .... jadinya
bila keluar tu je.. kasut aku terus basah sebab tempat letak kasut tu bocor
arghh1!!!===!!!!
haru ,haru , haru
kasut tu dah mcm sampan dah , dlm dia penuh air..hadoooiii
stokin aku pun basah bila sarung kasut tu ..geram je

Math- sampai je kelas aku terus tanggalkan stoking dan kasut
kasut dgn stoking tu aku jemur kat belakang.. first tu kasut aku dgn pyqa je
sekali dtglah diaorg turut sidai kasut kat situ ..
hari ni hari menjemur kasut beramai-ramai ke??
aku pun berkaki ayam jelah dlm kelas tu ..
ada cap kaki lagi tau ... memang bestlah kitaorg ni

Masa balik terus cabut pergi makmal beta
tanggal lagi stoking dgn kasut..
sakit aku ni sebab stokin and kasut ni
cikgu tolong burnkan CD untuk kitaorg
group aku pun siap assigment tu
memekaklah kat dalam bilik tu
mcm-mcm lagu diaorg pasang
lagu korea ada,english ada, lagu raya pun ada, nasyid pun
ish3..

Aku pun berambus dgn esyah
pergi masjid kejap pasal esyah belum solat
tulah terpekik terlolong sampai terlupa solat
anak-anak jgn tinggal solat tau !
Nampak panda dgn anak cikgu samsiah (lelaki )tgh dating dekat kantin
esyah kata dia nampak abg haikal dgn aslam kat masjid
diaorg mcm tgh tanya je

Bila dah habis jalan tu aku stop jap dekat public phone luar tu
boleh pulak abg haikal ni muncul belakang aku dgn esyah
kitaorg ni tergamamlah kat situ
takkanlah budak ni ikut belakang dari tadi
kalau betul asal aku tak dengar dia punya tapak kaki dgn aura dia ??
dia ni haru betullah ..
mesti dia nampak betapa kanak kanak hyper kitaorg ni
menjerit sana,terlolong sana,terpekik sini ..
saja je realease tension

Then baliklah dgn mak aku

P/S:
aku rasa masa berlakon tadi part yg paling bodoh lagi bengong adalah
masa menyebut benda alah ni "honey"
hahaha...
sungguh real aku berlakon..
tak gagap beb !!!
bangga lah gua kat sini
Tahniah lerr untuk aku punya group dan aku

Aliah :
Tadi kan ..
Amira call aku , kau tau tak dia kata aku tak nampak dia lambai kat aku
mana taknya masa tu dahlah mak aku bawak laju spintas ribut
tak sempat cam dia yg mana..
dia kata tiap-tiap hari aku lalu sekolah dia
dia mesti nampal aku . cuma aku je tak cam dia
aku kan rabun jauh kak , mana aku nampak
haha..
InsyaAllah open house nanti aku pergi
kau nak pergi tak liah ?
=)

No comments: