Friday, August 6, 2010

Kwang3

Pagi-pagi sampai sekolah , dgn semangat baru ..nafas baru ..mood baru
tgh menghala ke tangga bilik guru tu ,
jauh kat depan aku ada budak lelaki 2,3 org gitu lah
dari jauh nampak mcm abg haikal and abg aslam
hmmm..jadi biarkan jelah , jgn sekeh aku sudah

Sampai kat tangga tu , group budak tu pun buat hal
larr... rupanya tu bharani
masa tu dia panjat tiang-tiang oren tu ,
pastu azam maki dia" turunlah bodoh !"
dengar je suara tu aku terkesima kejap
then azam nampak aku dia panggil aku "sabrina tunggu"
aku pun dgn mata terbeliaknya terus cabut naik tangga
azam dgn bharani kat belakang aku ..
muka azam tak boleh blah betul !
mcm siot je ..
cirita ni belum habis lagi ... tapi aku nak citer sampai sini je sebab yg lain tu part dia agak sial
jadi sampai sini jelah ..
ahaaha
Azam aku rindu adik kaulah!
hehe


Naik atas lengang kangkong dgn beg ringan, muka hensem smcm
hehe
dgr anouncement suruh form2,4,5 turun bawah pergi masjid
aku pun just buat bodoh dan berangan kat koridor
nampak syahmi seret kasut turun , huh nampak sgt malas nak turun
aku pun terhegeh ikut turun sebab kena pergi masjid

turun tu lepak kat kantin dgn dijah and nabila
dijah nampak zawa dgn akak dia lalu
dijah pun kata "zawa poyo arr " dgn nada marah gitu
haha amik kau zawa !
haha.. aku dah faham sgtlah maksud dijah ni
hmm...apa-apa jelah

Then bergerak pergi masjid , rasa kitaorg je form 2 kat tgh baris tu
huhu..
koranglah ni lembap mcm sipot babi , sipot sedut,sipot sambal
haperlah ..
masuk masjid solat hajat, dan dgr ustaz bagi tazkirah

Lepas solat gerak balik sekolah , huhu
penat giler, aku ni memang malas sikit nak jalan

SV-cikgu ni tak bagi kertas pun , at least bagi taulah markah kitaorg
BA-pergi library , buat khat ruqa'ah , cantiknya aku punya khat, puji diri sendiri ni .
then hafalhafal , nasib baik tak kena ketil
AG-huhu.. dpt kertas .. Dpt A , Alhamdulillah
PJK-our suzeli sesat agaknya tak jumpa kelas kitaorg, tak masuk pun.
kitaorg pun memekak lah mcm org pekak , hehe

Balik tu ..
jeng3 nampak panda
sibuk merungut periksa tadi susah , itulah inilah
hmm aku dgr dari jauh sebab suara dia kuat sgt
dan dia memang tak cam sapa aku

bawak adik aku pergi koperasi ,
maklumlah adik akak ni memang manja mcm cik ti
ahaha..

Balik rumah terus tgk tv
then online,online
makan itu , makan ini
tgk LING HU CONG kesayangan aku tu
pasal LING hu memang aku tak lupa
hahah..

To yaya:
Hoi,hoi,hoi
aku tak kisahlah ling hu takde kuasa
tapi dia tetap ling hu cong
hehehe..
he's mine bebey

Pastu tertidur kejap ,
ngantuk,ngantuk
siapkan sejarah punya present lagi
hadoyaii ..

esok dtg darjah khas tau ~!!

No comments: